تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاکید لاریجانی بر اهمیت فعالیت کمیسیون امنیت ملی در شرایط کنونی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از حضور رییس مجلس در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: آقای لاریجانی در این جلسه بر اهمیت و جایگاه این کمیسیون به خصوص در شرایط کنونی تاکید کرد.

به گزارش شما نیوز ،علی نجفی خوشرودی در  توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی با حضور آقای لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد. در این جلسه تعدادی از اعضای کمیسیون نقطه نظرات خود پیرامون مهمترین مسائل و تحولات مرتبط با امنیت ملی و سیاست خارجی را مطرح کرده و با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر نمایندگان و مسئولان و کارکنان مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تقویت همفکری و تبادل نظر فیمابین در راستای کیفی سازی مباحث و مصوبات تاکید کردند.

به گفته وی در این جلسه رییس مجلس ضمن آرزوی موفقیت برای هیات رئیسه جدید کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و تشکر از هیات رئیسه قبلی بر اهمیت و جایگاه کمیسیون به ویژه در شرایط کنونی تاکید کرد. همچنین یادآور شد با رویکرد راهبردی و کلان نگری، فعالیت کمیسیون حائز اهمیت است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاکید لاریجانی بر اهمیت فعالیت کمیسیون امنیت ملی در شرایط کنونی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..