تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شروع معاملات "یصیورو" منوط 

در روزهای گذشته مقامات ارشد اقتصادی کشور از آغاز معاملات گواهی ارزی در بورس اوراق بهادار تهران خبر دادند. به این ترتیب امروز در اولین گام نماد اوراق گواهی صادراتی ارز با نرخ یورو با نماد "یصیورو" در سامانه پس از معاملات درج شد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، پس از درج نماد اوراق گواهی صادراتی ارز با نرخ یورو و با نماد «یصیورو»، در سامانه پس از معاملات ، این شائبه در میان بسیاری از اهالی بازار به وجود آمد ، که معاملات اوراق یورویی از امروز آغاز شده است.

در همین زمینه، علی صحرایی معاون بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران در گفتگویی آغاز به کار این معاملات را از امروز تکذیب کرد.

وی به سنا گفت: امروز تنها نماد این اوراق در سامانه پس از معاملات درج شده است، اما آغاز به کار معامله این اوراق زمانی آغاز می شود که شرکت بورس تهران، اطلاعیه رسمی در خصوص بازگشایی نماد را منتشر کند.

یادآور می شود، طی روزهای گذشته دکتر شاپور محمدی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار بیان کرد: قبل از شروع معاملات این اوراق، دستگاه های مرتبط به سازمان بورس در خصوص اینکه چه افرادی می توانند گواهی ارزی را خریداری یا به فروش برسانند، اطلاعات و مستندات لازم را ارائه خواهند کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شروع معاملات "یصیورو" منوط »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..