تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حجت‌الاسلام محمدیان دبیر ستاد تفسیر قرآن کریم شد

حجت‌الاسلام محمدیان دبیر ستاد تفسیر قرآن کریم شدبه گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حجت‌الاسلام قرائتی طی حکمی حجت‌الاسلام محمدیان به عنوان دبیر ستاد تفسیر قرآن کریم منصوب شد.

حجت‌الاسلام محسن قرائتی در جلسه شورای تفسیر قرآن کریم مؤسسه ترویج فرهنگ قرآنی که امروز نهم تیرماه تشکیل شد با بیان ضرورت و تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل جلسات تفسیر و توجه بیشتر طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه به اهمّیّت درس قرآن و تدبّر در قرآن و همچنین برنامه و فعالیت‌های مؤسسه ترویج در توسعه و گسترش کلاس‌های آموزش مهارت، بیان تفسیر در حوزه‌های علوم دینی مطالبی بیان کردند.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور در این جلسه ضمن معرفی حجت‌الاسلام محمدیان به عنوان فردی دانشمند و دارای سابقه درخشان  در مسائل اجرایی، ایشان را به عنوان دبیر ستاد تفسیر قرآن کریم منصوب کردند.

در حکم انتصاب حجت‌الاسلام محمدیان به بهره‌گیری و مشورت افراد با تجربه و پر تحرک و روحانیون قرآنی و اساتید دانشگاه که مشکل و چشم داشت مادی نداشته باشند و همچنین دوری از تشکیلات اداری و ایجاد یک سازمان جدید تأکید شده است.

لازم به ذکر است؛ حجت‌الاسلام محمدیان در کارنامه خود، دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، قائم مقام وزیر در سازمان مرکزی انجمن اولیا و مربیان، جانشین نماینده‌ ولی فقیه در سازمان نهضت سوادآموزی کشور، معاون آموزشی سازمان نهضت سوادآموزی کشور، معاون فرهنگ و پژوهش ستاد مرکزی اقامه‌ نماز کشور، مشاور رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و ده‌ها مسئولیت فرهنگی و اجرایی دیگر را در کارنامه دارد.

 در طرح چلچراغ در ماه مبارک رمضان 97 با مشارکت شهرداری تهران ستاد تفسیر قرآن کریم، مؤسسه ترویج فرهنگ قرآنی در 40 مسجد منتخب شهر تهران بعد از نماز مغرب و عشاء جلسات تفسیر قرآن کریم برگزار شد.

روحانیونی که در دوره‌های آموزش مهارت بیان تفسیر قرآن کریم دوره‌های لازم را گذرانده‌اند برگزار کننده این جلسات در مساجد بودند.

انتهای پیام/

حجت‌الاسلام محمدیان به سمت دبیر ستاد تفسیر قرآن کریم منصوب شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حجت‌الاسلام محمدیان دبیر ستاد تفسیر قرآن کریم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..