تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صدور مجوز نمایش برای ۳ فیلم/ «دُم سرخ ها» به روی پرده می‌رود

صدور مجوز نمایش برای 3 فیلم/«دُم سرخ ها» به روی پرده می رودبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی در جلسه اخیر که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، مجوز نمایش سه فیلم «روزهای نارنجی» به تهیه کنندگی علیرضا قاسم خان،کارگردانی آرش لاهوتی و نویسندگی مشترک آرش لاهوتی و جمیله دارالشفایی در ژانر اجتماعی ، «سراسر شب» به تهیه کنندگی جواد نوروز بیگی ، کارگردانی فرزاد موتمن و نویسندگی مشترک فرزاد موتمن و زامیاد سعدوندیان در ژانر اجتماعی و« دٌم سرخ ها» به تهیه کنندگی سعید سعدی، کارگردانی آرش معیریان و نویسندگی ناصر مولوی وردیخانی در ژانر کمدی صادر شد.

انتهای پیام/

آخرین مصوبات شورای پروانه نمایش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صدور مجوز نمایش برای ۳ فیلم/ «دُم سرخ ها» به روی پرده می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..