تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Productivity Challenge Timer v1.8.4

Productivity Challenge Timer یک برنامه تایمر بر اساس تکنیک مدیریت زمان پومودورو است که هدف آن کمک به شما برای بهره‌وری و تمرکز بیشتر و از دست دادن زمان کمتر می‌باشد.

این برنامه شما را به چالش می‌کشد تا سخت‌تر کار کنید و عادات کاری خود را ردگیری نمایید. بر اساس عملکرد خود رتبه‌تان افزایش یا کاهش می‌یابد و می‌توانید دستاوردها را از آن خود کنید. با پیگیری بهره‌وری خود در طول زمان خواهید دانست چه مدت بر روی یک موضوع مشخص کار کرده‌اید و در چه روزی از هفته و ساعتی از روز بهره‌وری شما بیشتر از همیشه می‌باشد.

این یک برنامه سازمان‌دهنده نیست و دارای ویژگی ردگیری پروژه‌های شماست تا بدانید چه زمانی را برای هر کار صرف کرده‌اید، مانند یک برگه زمانی، و به این منظور طراحی نشده تا یک لیست کار یا سازمان‌دهنده باشد.

این برنامه به شما این امکان را نمی‌دهد تا در جلسات کاری مکث داشته باشید و یا آن‌ها را زودتر به پایان برسانید. کوتاه‌ترین جلسه کاری قابل تنظیم ۱۰ دقیقه می‌باشد که در آن قابلیت وقفه وجود ندارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Productivity Challenge Timer v1.8.4»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..