تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زایمان در هفته سی و پنجم، خطرناکه؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: فردا 35 هفته تموم میشه هفته 33  امپول بتامتازون 6 تا زدم چون فشارم بالا رفته بود و احتمال زایمان اما یک هفته که بیمارستان بستری شدم فشارم اومد پایین بدون دارو و همه ی ازمایشام خوب بود مرخص شدم با توجه به امپولا و اینکه الان هفته 35 رو تموم کردم اگه بدنیا بیاد تو این هفته شرایطش چطور میشه ؟ نیاز به دستگاه داره؟ وزنشم حدود 2 کیلو هست سونوگرافی هامم همه خوب بود حتی ای یو جی ار هم دادم که خوب بود  

 

پاسخ دکتر زینب توکل، دکترای تخصصی سلامت باروری:

 دوست عزیز با توجه به اطلاعاتی که در اختیار ما قرار دادید احتمال به دنیا آمدن جنین در این هفته اندک است.اما اگر به طور ناگهانی فرایند زایمان اتفاق بیفتد جای نگرانی وجود ندارد زیرا که در این سن احتمال بقا و سلامت جنین بالا است.اما هر چه بیشتر در رحم باقی بماند برای تکامل ذهنی و جسمی جنین بهتر است. به شما توصیه می کنیم استرس خود را کاهش دهید تا دچار دردهای رایمانی نشوید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زایمان در هفته سی و پنجم، خطرناکه؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..