تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امریکایی‌ها به‌دنبال استقرار حکومت شیطان بر زمین هستند

گروه اجتماعی- مدرس دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: اکثر رؤسای جمهور امریکا عضو گروه‌های فراماسونری و شیطان‌پرستی بوده‌اند، یعنی گروهی که معتقدند قدرت خدا به پایان رسیده و امروز قدرت در دست شیطان است.

امریکایی‌ها به‌دنبال استقرار حکومت شیطان بر زمین هستند

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، سعید دهنوی، مدرس دانشگاه سیستان و بلوچستان در همایش «حقوق بشر امریکایی» که صبح امروز در حوزه علمیه نرجس(س) بانوان زاهدان برگزار شد، گفت: امریکا حکومتی است که در طول حیات خود، پیوسته تحریم، خونریزی و حیله‌گری را سرلوحه قرار داده و بزرگترین جنایت‌ها و خیانت‌ها را در حق بشریت مرتکب شده است.
وی اظهار کرد: حضرت امام(ره) امریکا را «شیطان بزرگ» نامیدند و همان‌طور که شیطان هیچگاه دست از دشمنی با فرزندان آدم برنمی‌دارد، عداوت‌ها و خصومت‌های امریکا نیز با انسانیت و جهان بشریت تمامی ندارد.
مدرس دانشگاه سیستان و بلوچستان ادامه داد: شواهدی بسیاری نشان می‌دهد که اکثر رؤسای جمهور امریکا عضو گروه‌های فراماسونری و شیطان‌پرستی بوده‌اند، یعنی گروهی که معتقدند قدرت خدا به پایان رسیده و امروز قدرت در دست شیطان است.
وی با بیان اینکه « پرگار و گونیا» از نمادهای اصلی جریان فراماسونری است، افزود: اولین سنگ بنای ساختمان کنگره که حدود دویست سال پیش گذاشته شد، دارای نقش پرگار و گونیای فراماسونری بود که نشان می‌دهد حتی کنگره آمریکا هم با اهداف ماسونی پایه‌ریزی شده است.
دهنوی بیان کرد: جریان فراماسونری در همه جای دنیا وجود دارد، اما بصورت مخفیانه کار می‌کنند؛ بطوری که آثار و نمادهای این جریان به‌وفور در فیلم‌های هالیوودی و انیمیشن‌های امریکایی مشاهده می‌شود.
وی افزود: در فیلم‌های مرد عنکبوتی و سوپرمن، رنگ لباس قهرمان فیلم دارای رنگ‌های قرمز و آبی است، یعنی همان رنگ‌هایی که در پرچم امریکا به‌کار رفته و این احساس را در بیننده القا می‌کند که منجی شما، همین کشور خواهد بود.
این مدرس دانشگاه اظهار کرد: امریکایی‌هایی که میلیون‌ها سرخپوست بومی امریکا را قتل عام کردند تا بر سرزمین آنان مسلط شوند، امروز مدافع حقوق بشر شده‌اند، اما جنایت‌های هر روزه آنان همیشه این ادعا را تکذیب کرده است.

امریکایی‌ها به‌دنبال استقرار حکومت شیطان بر زمین هستند

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امریکایی‌ها به‌دنبال استقرار حکومت شیطان بر زمین هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..