تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهار شهید دوران دفاع مقدس در پارس آباد تشییع می‌شوند

گروه اجتماعی- فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: با پیگیری‌های انجام یافته به منظور دفن شهدای والامقام در پارس‌آباد، مردم این شهرستان میزبان ۴ شهید والامقام دوران دفاع مقدس می‌شوند.

چهار شهید دوران دفاع مقدس در پارس آباد تشییع می‌شوندبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی علایی، فرماندار شهرستان پارس‌آباد، روزگذشته نهم تیرماه در جلسه هماهنگی استقبال و تدفین شهدای دوران دفاع مقدس شهرستان پارس‌آباد تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام یافته به منظور دفن شهدای والامقام در پارس‌آباد مردم این شهرستان میزبان ۴ شهید والامقام دوران دفاع مقدس می‌شوند.
وی افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم در ارتباط با استقبال باشکوه و گسترده مردم از شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس انجام شده و از عموم مردم ولایتمدار شهرستان برای حضور در این مراسم معنوی دعوت به عمل می‌آید تا مردم در مراسم اقبال و تدفین باشکوه پیکر پاک شهدای والامقام معنویت مراسم را مضاعف‌تر کنند.
فرماندار شهرستان پارس‌آباد با اشاره به این که این شهیدان در روستا‌های اطراف سد عمارت تدفین شده‌اند گفت: طبق اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام یافته با رعایت موازین شرعی و حرمت شهیدان پیکر پاک این شهدای والامقام در گلزار شهدای این شهر دفن می‌شود.
علایی با اشاره به اهمیت تداوم راه شهدای والامقام در جامعه اظهار کرد: باید با حفظ و پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی بتوانیم راه شهدای والامقام را ادامه داده و دین خود را به شهدای والامقام ادا کنیم که به همین منظور ساماندهی یادمان‌های شهدا و تداوم برگزاری یادواره‌های شهدا محوری‌ترین اقدامات در حال حاضر است.
وی تصریح کرد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا برای ما یک اولویت اساسی و ضروری است که امیدواریم با همکاری و مشارکت مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مربوطه در برگزاری مراسم استقبال از شهدا به بهترین شکل و در خور شان شهدای والامقام حرکت کنیم.
علایی بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نیز تبیین فداکاری‌ها و دلاوری‌های شهدای والامقام کشورمان برای ما از اهمیت به‌سزایی برخوردار است که در این زمینه مسئولان وظیفه و رسالتی خطیر و حساس دارند و باید در تحقق اهداف مورد نظر نهایت تلاش خود را به‌کار گیرند.
انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهار شهید دوران دفاع مقدس در پارس آباد تشییع می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..