تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش بازی اسپانیا - روسیه؛ نبرد سخت لاروخا برابر میزبان

اسپانیا برای حضور در جمع هشت تیم برتر باید از سد میزبان عبور کند.

به گزارش شما نیوز ، امشب از ساعت ۱۸:۳۰ دو تیم اسپانیا و روسیه از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی روسیه به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در ورزشگاه لوژنیکی و با قضاوت کوئیپرس برگزار می شود.

شرایط کلی

اسپانیا با یک وضعیت عجیب پا به این مسابقات گذاشت. آن ها یک روز قبل از شروع جام جهانی سرمربی خود، جولن لوپتگی را برکنار و فرناندو هیه رو را جایکزین وی کردند. لوپتگی به دلیل مذاکره با رئال مادرید بدون اطلاع فدراسیون فوتبال اسپانیا جریمه شد. اسپانیا جام را با یک تساوی پر گل ۳-۳ مقابل پرتغال آغاز کرد و سپس مقابل ایران ۱-۰ پیروز شد و مقابل مراکش نیز با نتیجه ۲-۲ متوقف شد. آن ها با پنج امتیاز صدرنشین گروه دوم مسابقات شدند.

اما در آن سو روسیه در دیدار افتتاحیه با پنج گل عربستان را تحقیر کرد و سپس با نتیحه ۳-۱ مصر را شکست داد اما در هفته آخر مقابل اروگوئه با سه گل شکست خوردند تا به عنوان تیم دوم گروه اول به جمع شانزده تیم راه پپیدا کنند.

ترکیب احتمالی

رویارویی قبلی

اسپانیا تا کنون شش بار به مصاف روسیه رفته است که هیچ گاه شکست نخورده و چهار پیروزی و دو تساوی نیز ثبت کرده اند.

نکات آماری

اسپانیا در چهارده بازی قبلی خود شکست نخورده است.

در هشت دیدار از ده دیدار پیشین روسیه کم تر از ۲.۵ گل زده شده است.

اسپانیا در نه دیدار از یازده دیدار اخیر خود حداقل ۱۱ گل به ثمر رسانده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش بازی اسپانیا - روسیه؛ نبرد سخت لاروخا برابر میزبان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..