تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم 99 خانه، روایت پدری که در دام مشاوران افتاد

فیلم 99 خانه محصول سال 2015 هالیوود و به کارگردانی رامین بحرانی، فیلمساز آمریکایی ایرانی تبار است. این اثر یکی از آن دسته فیلم هایی است که به زبانی ساده تلاش یک پدر را برای حفظ مسکن برای خانواده به تصویر می کشد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، فیلم 99 خانه، داستان پدری با بازی اندرو گارفیلد است که فریب یک مشاور املاک متقلب با بازی مایکل شنون را خورده و با سندسازی در دام تبهکاری می افتد.

دنیس نش، پدر جوان یک خانواده، در دوران رکود اقتصادی در آمریکا، منزل مسکونی خود را از دست می دهد و یک مشاور املاک که به راه های قانونی و غیرقانونی وارد است حکم تخلیه این خانواده را به اجرا می گذارد.

پدر خانواده، نا امید و ورشکسته از مشاور املاک درخواست کمک می کند و به تدریج با راهکارهای خلاف قانون این مشاور، سندسازی های مختلفی انجام می دهد و پس از مدتی، گرفتار دام مشاور املاک می شود .

99 خانه، را می توان یک درام اجتماعی به کارگردانی رامین بحرانی و نوشته بهاره عظیمی ارزیابی کرد که امیر نادری فیلمساز نامدار ایرانی نیز فیلمنامه آن را بر عهده داشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم 99 خانه، روایت پدری که در دام مشاوران افتاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..