تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهرام گیل آبادی مدیر عامل خانه تئاتر شد

آیا انتصاب شهرام گیل‌آبادی به سمت مدیر عاملی خانه قطعی است؟به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  شهرام گیل آبادی برای تصدی مدیریت خانه تئاتر انتخاب شد.

ایرج راد رئیس هیئت مدیره خانه تئاتر، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره روند انجام مذاکرات با گیل آبادی برای مدیریت این نهاد گفت: توافقات اولیه برای آغاز فعالیت گیل آبادی در مدیریت خانه تئاتر انجام شده و قرار است در جلسه امروز هیئت مدیره خانه تئاتر، درباره سایر امور مدیریتی این نهاد تصمیم گیری شود.

گفتنی است؛ گیل‌آبادی، مدرک لیسانس و فوق‌لیسانس تئاتر خود را از دانشگاه هنر و مدرک دکتری پژوهش هنرش را از دانشکده هنر‌های زیبای دانشگاه تهران دریافت کرده است.

وی از سال ۱۳۷۶ ️تهیه‌کننده رادیو جمهوری اسلامی ایران و در فاصله ۱۳۷۸ تا ۱۳۸۱ مدیر طرح و برنامه شبکه رادیویی جوان بود. وی از ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۷ نیز مدیر این شبکه بود. گیل‌آبادی از ۱۳۹۲ تا امروز رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران است و این احتمال وجود دارد که روز‌های آخر حضورش در شهرداری را تجربه می‌کند.

شب یلدا، خوان هشتم، بانو، تصویر‌های شکسته، پیوند خونی، حکمی برای دادگاه یک زن، آواز از دورترین کرانه مه‌آلود زمین، سپنج، رنج و شکنج فرخنده و یک دقیقه و سیزده ثانیه بخشی از فعالیت‌های هنری گیل‌آبادی است.

انتهای پیام/

انتصاب مدیر عامل جدید خانه تئاتر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهرام گیل آبادی مدیر عامل خانه تئاتر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..