تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علی ضیاء با «فرمول یک» جدید به تلویزیون برمی‌گردد

علی ضیاء آماده پخش «فرمول یک» می شود/علی ضیاء مجری و تهیه کننده سری جدید برنامه تلویزیونی «فرمول یک»، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص روند پیشرفت تولید این برنامه گفت: ابتدا بر اساس طرحی که ارائه داده بودیم، قرار شد یک برنامه شبانه داشته باشیم؛ اما زمان آن تغییر کرد و در نتیجه همان برنامه عصرگاهی شبکه یک با عنوان «فرمول یک» باقی ماند. خدا را شکر تا امروز کار تکراری نکرده ایم و با حفظ فرم تلاشمان این است که تغییرات لازم را در برنامه داشته باشیم.

وی در ادامه در خصوص زمان دقیق پخش این برنامه بیان کرد: هنوز به زمان دقیقی برای پخش برنامه نرسیدیم. در واقع می دانیم که چه زمانی برنامه روی آنتن می رود، اما باز بستگی به نظر مدیران دارد و احتمالا زمان آن تا چند روز آینده مشخص می شود.

ضیاء در پایان خاطرنشان کرد: دکور، استودیو، موسیقی و ... همه آماده هستند و تا هفته آینده دو آنونس دیگر برای تلویزیون خواهیم ساخت. تا 10 روز دیگر هم از تیتراژ برنامه «فرمول یک» رونمایی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

تیتراژ «فرمول یک» به زودی رونمایی می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علی ضیاء با «فرمول یک» جدید به تلویزیون برمی‌گردد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..