تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشریح نحوه اعزام زائران خانه خدا

به گزارش شما نیوز ، right;">خبرگزاری فارس: اولین گروه زائران حج تمتع سال جاری از 27 تیرماه به عربستان اعزام می‌شوند و روند اعزام زائران خانه خدا تا 24 مردادماه ادامه دارد.

امسال 85 هزار و 200 نفر از کشورمان به حج مشرف خواهند شد که کار انتقال این افراد از 19 ایستگاه پروازی صورت می‌گیرد.

همچنین با توجه به نبود زیرساخت‌های لازم برای حضور میلیونی زائران از کشورهای مختلف در عربستان به صورت هم‌زمان، امکان اعزام تمام زائران در ایام حج وجود ندارد.

بر همین اساس هر کشور بنا بر زمان‌بندی خاصی زائران را به عربستان منتقل می‌کنند که در این زمینه زائران به صورت مدینه قبل و مدینه بعد اعزام می‌شوند که زائران از ایستگاه‌های پروازی خوزستان، بوشهر، رشت، زنجان، کرمان، کرمانشاه و یزد «مدینه قبل»، از ایستگاه‌های پروازی ارومیه، هرمزگان، بیرجند، زاهدان، شیراز، گرگان، همدان «مدینه بعد» هستند.

همچنین زائرانی که از ایستگاه پروازی اصفهان، تبریز، تهران، مازندران و مشهد اعزام می‌شوند به دو صورت «مدینه قبل و مدینه بعد» به حج مشرف می‌شوند.

علاوه بر این، از برخی ایستگاه‌های پروازی در کنار زائران همان استان، زائران استان‌های همجوار نیز اعزام می‌شوند به طوری که از ایستگاه تهران فرودگاه امام خمینی(ره) زائران هشت استان به حج مشرف خواهند شد.

پروازهای مدینه قبل از بیست‌وهفتم تیرماه تا نوزدهم مردادماه انجام می‌پذیرد و پروازهای مدینه بعد نیز از هشتم مردادماه تا بیست‌وچهارم مردادماه خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشریح نحوه اعزام زائران خانه خدا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..