تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هیرو: توجهی به گذشته و رکوردها ندارم و فقط به دنبال صعود تیم هستم

به گزارش شما نیوز ، اسپانیا در حالی در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف میزبان جام جهانی روسیه می رود که تیم او در بازی های گروهی عملکرد خیلی خوبی نداشت و تنها موفق شد ایران را شکست دهد، از طرفی آمارها نشان می دهند اسپانیا در تورنمنت های بزرگ مقابل تیم های میزبان اصلاً رکورد خوبی نداشته است، با این وجود هیرو کاملاً متمرکز روی پیروزی تیمش است:

ما برنامه ای مشخص برای بازی مان داریم. از کیفیت روسیه هم آگاهیم ولی به کار خودمان هم باور داریم و بازیکنانی در ترکیب داریم که می توانند سرنوشت را رقم بزنند. تیم حریف را تحلیل کرده ایم و هر کاری از دستمان برآید، انجام می دهیم. بازیکنان تمرینات خوبی داشته اند و از نظر ذهنی و بدنی کاملاً آماده هستند. ما هم مثل هر تیم دیگری نقاط ضعف و قوتی داریم، در بازی مقابل پرتغال و همینطور دیدار با مراکش، دو بار از حریف عقب افتادیم و توانستیم جبران کنیم، موقعیت های سختی را در این جام پشت سر گذاشته ایم. فردا، تورنمنت جدیدی را آغاز خواهیم کرد.

رکوردها برای شکسته شدن هستند. چرا باید به رکوردهای ۸ یا ۱۲ سال قبل فکر کرد؟ آنچه مهم است آن چیزی است که روز یکشنبه رقم می خورد. می دانیم که آن ها حمایت زیادی از جانب هواداران خودی دارند ولی بازی درون زمین برنده اش مشخص می شود. بازیکنانم عادت به بازی زیر فشار زیاد و تعداد هواداران پرشمار دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هیرو: توجهی به گذشته و رکوردها ندارم و فقط به دنبال صعود تیم هستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..