تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حل معضلات حقوقی وزارت ارتباطات با تشکیل شورای حقوقی

حل معضلات حقوقی وزارت ارتباطات با تشکیل شورای حقوقیبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صادق عباسی شاهکوه در جلسه شورای حقوقی وزارت ارتباطات، با اشاره به نقش این شورا گفت: برگزاری شورای حقوقی به همراه اعضای حقوقی وزارت ارتباطات و شرکت های تابعه زمینه استفاده از تجربیات مستقل اعضا را فراهم می‌کند که همین موضوع سبب حل معضلات حقوقی دستگاه های تابعه می شود.

وی تشکیل شورای حقوقی با حضور روسای دستگاه ها را فرصت مناسبی دانست که با استفاده از آن می توان علاوه بر کمک به یکدیگر، مشکلات حقوقی وزارت و سازمان تابعه را کاهش داد و در این باره افزود: برگزاری این نشست ها به ما امکان می‌دهد تا از تجربیات قضایی سایر شرکت ها در دادگاه‌ها، در چارچوب قوانین و مقررات به نفع وزارت ارتباطات استفاده کنیم زیرا با کوتاه کردن راه ها، پرونده های حقوقی را سریع تر به نتیجه می‌رسانیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حل معضلات حقوقی وزارت ارتباطات با تشکیل شورای حقوقی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..