تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سربلندی تیم داوری ایرانی در سخت‌ترین چالش داوری/پیش به سوی قضاوت در فینال

 تیم داوری ایران در جام‌جهانی ۲۰۱۸ به تایید اکثر کارشناسان داوری روز موفقی را در بازی فرانسه-آرژانتین پشت سر گذاشت و برای قضاوت در فینال بیشتر امیداور شد.

به گزارش شما نیوز ، همان طور که قابل پیش‌بینی بود سومین تجربه تیم داوری ایرام در جام‌جهانی ۲۰۱۸، مشکل‌ترین آن نیز بود این دیدار بسیار حساس از آب درآمد و این حساسیت باعث خشونت این بازی نیز شد.علیرضا فغانی در این مسابقه ۶ کارت زرد نشان داد و یک پنالتی اعلام کرد و مثل دو بازی قبلی از کمک داور ویدیویی استفاده نکرد. علیرضا فغانی توانست در حضور انبوه ستاره‌های دو تیم، چهره شاخص میدان شود.

علیرضا فغانی با داوری در این بازی موفق شد رکورددار داوری به عنوان داور وسط برای ایران در تاریخ جام‌جهانی شود.پیش از این جعفرنامدار دو بازی در جام‌جهانی قضاوت کرده بود. تیم داوری ایران تاکنون عهده‌دار قضاوت بازی‌های بزرگ بوده است. در تاریخ جام‌جهانی تنها ۲ داور برای هر ۴ تیم برزیل،آلمان،آرژانتین و فرانسه در یک دوره داوری کردند و نهایتا هر ۲ در فینال جام جهانی حضور داشتند یکی به عنوان داور وسط و دیگری داور ذخیره

با چنین عملکردی می‌توان به حضور تیم داوری ایران در مراحل بالای جام‌جهانی خوش بین بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سربلندی تیم داوری ایرانی در سخت‌ترین چالش داوری/پیش به سوی قضاوت در فینال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..