تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پذیره نویسی صکوک مرابحه 500 میلیارد ریالی صنعت غذایی کورش

با صدور مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک مرابحه شرکت صنعت غذایی کورش (سهامی خاص) از طریق شرکت فرابورس ایران پذیره نویسی خواهد شد.

به گزارش شمانیوز، جوز تأمین مالی شرکت صنعت غذایی کورش (سهامی خاص)، از طریق انتشار صکوک مرابحه به مبلغ پانصد میلیارد ریال صادر شد.

غلامرضا ابوترابی، مدیر عامل شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه با اعلام خبر فوق افزود: با صدور مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک مرابحه شرکت صنعت غذایی کورش (سهامی خاص) از طریق شرکت فرابورس ایران پذیره نویسی خواهد شد.

وی توضیح داد: این اوراق ۲ ساله، با نام و با نرخ سود ۱۶ درصد است که اقساط مربوطه هر سه ماه یک بار توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به عنوان عامل پرداخت به حساب دارندگان اوراق واریز می‌شود. ناشر این اوراق شرکت واسط مالی بهمن (با مسئولیت محدود) بوده و عرضه آن از طریق شرکت فرابورس ایران به مدت سه روز کاری صورت خواهد گرفت.

ابوترابی در خصوص دیگر ارکان انتشار این اوراق اظهار داشت: ضامن این اوراق، بانک ملت (سهامی عام) است. مسئولیت پذیره نویسی و بازارگردانی این اوراق بر عهده شرکت تامین سرمایه بانک ملت (سهامی خاص) و عاملیت فروش آن بر عهده شرکت کارگزاری بانک ملت (سهامی خاص) است.

وی تصریح کرد: در این اوراق، شرکت واسط مالی بهمن (ناشر) به وکالت از طرف خریداران اوراق، با منابع حاصل از انتشار صکوک مرابحه، روغن خام آفتابگردان مورد نیاز شرکت صنعت غذایی کورش را نقداً از طریق شرکت طلای ناب کورش (حق العمل کار) از شرکت Bunge (فروشنده) خریداری می‌کند و سپس این روغن خام آفتابگردان را به صورت اقساطی به بانی خواهد فروخت و بانی متعهد می‌شود که در سررسید‌های سه ماهه، اقساط اوراق را از طریق شرکت ناشر و شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به دارندگان اوراق پرداخت کند

منبع:سنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پذیره نویسی صکوک مرابحه 500 میلیارد ریالی صنعت غذایی کورش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..