تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ربات پرنده‌ای که در هوا مثل مار دور خود می‌پیچد

ربات پرنده‌ای که در هوا مثل مار دور خود می‌پیچد

فناوری اطلاعات > سخت افزار - ژاپنی‌ها رباتی به نام DRAGON ساخته‌اند که می‌تواند هنگام پرواز در هوا مثل مار به دور خود بپیچد.

به گزارش خبرآنلاین، ربات مجهز به «روتور دوبل» چنددرجه‌ای تعریف‌شده و به‌عنوان محصولی در فضای داخلی می‌تواند تغییر جهت داده و در اشکال مختلف حین پرواز ظاهر شود. {لینک}

چالش عدم برخورد با اشیای داخل خانه یا انبار، معضل بزرگی برای ربات‌های پرنده بوده، اما دراگون می‌تواند به‌راحتی از درب، پنجره، مبلمان و ... عبور کند.

هوش مصنوعی داخل ربات طوری تعریف‌شده است که فضای موردنیاز برای عبور را در کسری از ثانیه محاسبه کرده و بر اساس موانع موجود بر سرا راه خود، تغییر شکل می‌دهد.

دراگون به‌صورت ماژولار تعریف‌شده که از طریق لولاهای قدرتمند به هم وصل می‌شوند.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ربات پرنده‌ای که در هوا مثل مار دور خود می‌پیچد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..