تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Honor Note 10 با نمایشگر Super AMOLED تولید خواهد شد

Honor Note 10 با نمایشگر Super AMOLED تولید خواهد شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گزارش‌های اخیر نشان داده بودند که هوآوی پنل نمایشگرهای 6.9 اینچی به سامسونگ داده است تا برای Mate 20 آن‌ها را در ماه اکتبر دریافت کند اما اخبار فاش شده جدید از گوشی‌های Honor نشان می‌دهند که این سفارش‌ها بیشتر هم قرار است باشد.

تصاویر منتشر شده از سفارش‌های هوآوی نشان می‌دهد که این شرکت صفحه نمایش‌های 6.9 اینچی احتمالا Super AMOLED - با توجه به شماره مدل - برای گوشی‌های Honor خود سفارش داده است. اسم کد پروژه‌های این گوشی «Ravel» است. احتمال دارد به یاد داشته باشید که هوآوی ورژن بزرگتری از گوشی Honor 8 خود به نام Honor Note 8 با پنل AMOLED در سال 2016 تولید کرد اما امسال قرار است از تولید Note 9 چشم‌پوشی کند.

حالا کمپانی هوآوی به نظر می‌رسد در صدد تولید مدل بعدی خود به نام Note 10 باشد. در آخرین تصاویر که در شبکه اجتماعی Weibo پست شده، سخنگوی Honor از Honor 10 گفته است که این گوشی زیبا برای در دست نگه داشتن بسیار راحت است.

متأسفانه جزئیات زیادی درباره این گوشی فاش نشده است اما می‌توان امیدوار بود و انتظار داشت که روی این دستگاه مانند Honor 10، پردازنده HiSilicon Kirin 970 نصب شود.

Honor Note 10 با نمایشگر Super AMOLED تولید خواهد شد

انتهای پیام/

تولید Honor Note 10 با پنل‌های Super AMOLED +تصاویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Honor Note 10 با نمایشگر Super AMOLED تولید خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..