تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود نقشه گرگان با تمامی مشخصات به همراه فایل پی دی اف

دانلود نقشه گرگان با تمامی مشخصات به همراه فایل پی دی افبه گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسیریابی در مسافرت ها دغدغه تمامی مسافران و توریست هاست. اغلب توریست ها علاقه دارند، وقتی به مکانی سفر می کنند، مکان تکراری نباشد و نا شناخته باشد. تا چندین سال پیش در سفرها برای پیدا کردن مسیرها و راه‌های مورد نظر از نقشه های کاغذی چندتایی و حجیم استفاده می کردند. اما بعدها دیدند که این روش مناسب نیست و باید به فکر راهکار دیگری باشند. در نهایت این نقشه ها را به صورت فایل یا انواع نرم افزارها طراحی کردند و در اختیار مسافران و توریست ها قرار دادند. نقشه های کاغذی علاوه بر اینکه جاگیر بود، احتمال داشت در میانه راه و سفر بر اثر عوامل متعددی خراب و پاره شود. پس بهترین روش برای مسیر یابی در سفرها استفاده از نقشه شهر به صورت پیشرفته و یا نصب انواع اپلیکیشن ها بر روی گوشی یا تبلت     می باشد. اگر شما هم به سفر کردن علاقه دارید ما شهری سر سبز و زیبا را به شما معرفی می کنیم. در ابن گزارش روش‌های دانلود "نقشه گرگان" را برای شما ارائه می دهیم تا با فرا رسیدن فصل تابستان به همراه خانواده خود از این شهر زیبا دیدن نمایید.

آشنایی با شهر زیبای گرگان

قبل از هر چیزی بهتر است با شهر گرگان آشنا شوید تا ببینید که چه قدر شهر زیبایی است. گرگان شهری در شمال کشور ایران است که در مرکز استان گلستان قرار دارد. این شهر به علت طبیعت سرسبزی که دارد، سالانه چندین نفر از ایران و یا خارج از کشور را جذب می کند. جالب این است در این شهر انواع اقلیم ها را می توان مشاهده کرد؛ زیرا کوه و جنگل و جلگه و حتی بیابان نیز در این شهر به چشم می خورد. برخی از مکان‌های تاریخی و مذهبی گرگان عبارتند از: جنگل توسکستان، دریاچه توشن، روستای زیارت، آبشار زیارت، تپه تاریخی تورنگ تپه، آبشار رنگو، آبشار نومل، و منطقه ای به نام جهان نما. این مکان ها سبب جذب توریست و مسافر به این شهر می شوند. اگر به معماری علاقه مند باشید می‌توانید هنگام سفر به گرگان از بازار نعلبندان، کاخ موزه گرگان ، مدرسه عمادیه و .. نیز دیدن کنید.

  دانلود نقشه گرگان به صورت فایل پی دی اف چه شرایطی دارد؟

دانلود نقشه گرگان به صورت فرمت پی دی اف آفلاین است و تنها روشی است که اطلاعات و محتوای داخل آن تغییر نمی کند و با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید. در ابتدا برای دانلود خود فایل پی دی اف باید اینترنت خود را روشن کنید، سپس فایل را از سایت مربوطه دانلود کنید و بعد از آن برای همیشه فایل را به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت مورد استفاده قرار دهید.

  دانلود نقشه گرگان بر روی سیستم اندروید چگونه است؟

با سیستم اندروید خود می توانید نرم افزار های خاصی را که برای نقشه گرگان طراحی شده اند، دانلود و استفاده کنید. یکی  از این نرم افزار ها، maps and gps navigation است. این نرم افزار اطلاعات و امکانات زیادی دارد که با دانلود آن می توانید به آنها دست یابید. این امکانات عبارتند از:

نقشه گرگان در این نرم افزار دارای حالت شب و روز است.

عبور و مرور را در شهر گرگان در مسیرهای مورد نظر می توانید به صورت زنده مشاهده کنید.

نقشه گرگان را به صورت دو بعدی یا سه بعدی می توانید مشاهده کنید.

در روی مسیر ها و نقاط مورد نظر خود می توانید علامت گذاری کنید.

نمایش محدودیت سرعت و همچنین دوربین های کنترل سرعت بر روی نقشه گرگان

نمایش تمامی مسیر های اتوبوس رانی

نمایش مسیر های دوچرخه سواری بر روی نقشه گرگان

مکان های پر کاربرد و خاص گرگان را می توانید ذخیره کنید یا این که این مکان ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

ما در بخش بالا تنها قسمتی از دیدنی ها و اماکن تاریخی گرگان را ارائه دادیم، زیرا مکان های طبیعی و تاریخی بی شماری در این شهر قرار دارند. پس همین حالا وسایل سفر خود را آماده کنید و چمدان خود را ببندید، اما قبل از هر کاری دانلود نقشه گرگان را فراموش نکنید زیرا شهر بزرگی  است و احتمال دارد مسیر ها را گم کنید که این کار سبب از دست رفتن هزینه و وقت شما می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود نقشه گرگان با تمامی مشخصات به همراه فایل پی دی اف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..