تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چه خبر از تولیدات سینمایی ایران/ از پیش تولید «عاشقی در هانوی» تا مراحل پایانی «سرخ پوست»‌ها

چه خبر از تولیدات سینمایی ایران/ از «جان دار» تا «سرخ پوست»به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تولیدات سینمایی در هفته گذشته پربار بود و شاهد خبر‌های نسبتاً فراوانی در این حوزه بودیم.

* فیلم سینمایی «های ولتاژ» محصول مشترک ایران و آذربایجان همزمان با سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به باکو، رسماً کلید خورد.

* «چارلی در تهران» به کارگردانی مهدی آقابابایی کمتر از یک ماه آینده در تهران کرج و استان البرز کلید می‌خورد.

* کاوه سجادی حسینی قصد دارد فیلمنامه «یخ چال» را جلوی دوربین ببرد. این کارگردان پیش از این" بوفالو" را ساخت.

* پیش تولید فیلم سینمایی «شبانه‌های ورونیکا» به کارگردانی و نویسندگی مهدی صاحبی و تهیه کنندگی ابوذر پورمحمدی آغاز شد و تولید آن حدود هفتاد روز در کشور‌های ایران آلمان و عراق انجام می‌شود.

* پیش تولید «عاشقی در هانوی» و توافق اولیه با یانگوم آغاز شد. این فیلم به کارگردانی قربان محمد پور است.

* فیلم سینمایی «زندانی ها» ساخته مسعود ده نمکی با حضور بازیگرانی چون هدایت هاشمی، بهنام تشکر، هومن برق نورد، بهاره افشاری، بهنوش بختیاری، اصغر نقی زاده و رسول نجفیان و امیر نوری کلید خورد.

* پولاد کیمیایی قصد دارد فیلم سینمایی «هانه» را جلوی دوربین ببرد. او هم اکنون مراحل فنی «معکوس» را انجام می‌دهد.

* فیلمبرداری «ماموریت غیر ممکن» به کارگردانی یعقوب غفاری و بازی جمشید هاشم پور، علی اوجی، پژمان بازغی، سارا خویینی‌ها، نسرین نصرتی، مهران رجبی و پادینا چیت ساز و همراهی چند خواننده مانند حامد همایون و امیرعباس گلاب به نیمه رسیده است.

* فیلم سینمایی «سرخ پوست» به نویسندگی و کارگردانی نیما جاویدی و تهیه کنندگی مجید مطلبی آخرین مراحل فنی خود را پشت سر می‌گذارد.

* پیش تولید فیلم سینمایی «مامان» آغاز شد و احتمالا شروع فیلمبرداری آن اواخر تیر خواهد بود.

* فیلمبرداری بخش انگلیس «مصائب شیرین ۲» ساخته علیرضا داودنژاد به پایان رسید و مابقی آن در فصل سرما در ایران فیلمبرداری می‌شود.

*به گفته جواد نوروز بیگی پیش تولید" زهر مار" ساخته سید جواد رضویان آغاز شده و حدود یک ماه آینده در تهران کلید می‌خورد.

انتهای پیام/

اخبار تولیدات سینمایی در هفته اول تیرماه 97



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چه خبر از تولیدات سینمایی ایران/ از پیش تولید «عاشقی در هانوی» تا مراحل پایانی «سرخ پوست»‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..