تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیرانوند: از تیم های اروپایی پیشنهاد داریم/ من بمانم وحید هم می ماند

 دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: من و وحید امیری پیشنهادهایی برای بازی در تیم‌های دیگر داریم و فکر می کنم شما مردم استقبال کنید از اینکه به تیم‌های خوب اروپایی برویم.

به گزارش شما نیوز ، علیرضا بیرانوند عصر جمعه در جمع مردم خرم آباد با اشاره به اینکه افتخار می کنم فرزند این استان هستم و احساس غرور می کنم که همشهری هایی مثل شما مردم عزیز دارم، اظهار داشت: امروز روز به یاد ماندنی برای من بود که هیچ وقت آن را فراموش نمی کنم. امیدوارم سال های سال بتوانیم برای این مردم عزیز افتخار آفرینی کنیم.

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ۵ سال با پرسپولیس قرارداد دارم و افتخار دارم که ۲ سال توانستیم با پرسپولیس قهرمان شویم، تصریح کرد: افتخاری بود که در بازی های جام جهانی نیز حضور داشتیم.

بیرانوند با بیان اینکه من و وحید امیری پیشنهاداتی برای بازی در تیم های دیگر داریم، فکر می کنم شما مردم استقبال کنید از اینکه به تیم های خوب اروپایی برویم، تصریح کرد: البته اگر قرار است در تیم های آسیایی باشیم، مسلماً هیچ وقت پرسپولیس را تنها نمی گذاریم.

وی با تاکید بر اینکه در صحبت با مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز گفته ام هرجور صلاح می دانید، یادآور شد: اما اگر من در پرسپولیس ماندم وحید هم می ماند.

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه مطمئنم موفقیت هایی که به دست آوردیم به خاطر دعای خیر همشهری های عزیز و خانواده ام بود، افزود: در مورد گرفتن پنالتی رونالدو واقعا تمرکز کردم و می دانستم این اتفاق یکی از شانس های زندگی من است، من فقط چشمانم را بستم تا به جایی که تمرکز کرده ام بروم.

بیرانوند با اشاره به اینکه فکر می کنم جواب تمام سختی هایم را گرفته ام، ادامه داد: وحید امیری هم واقعا جنگید و امیدوارم شما لذتش را ببرید.

وی خاطرنشان کرد: از مسئولین لرستان می خواهم واقعا به ورزش استان توجه کنند،  مطمئنم علیرضا بیرانوندهای زیادی هستند که دوست دارند دیده شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیرانوند: از تیم های اروپایی پیشنهاد داریم/ من بمانم وحید هم می ماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..