تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه موفق گوشی Huawei Y5 Prime 2018 به بازار

فناوری اطلاعات > سخت افزار - در بازار امروز ما کارایی و امکانات کاربردی گوشی های هوشمند در کنار قیمت آنها معنای واقعی ارزش یک کالا را تعیین می کند. به خصوص در شرایط فعلی که تلاطم بازار ارز بر قیمت گوشی های هوشمند سایه افکنده، پارامتر قیمت به عاملی تعیین کننده در این بازار محسوب می شود.

هوآوی به عنوان یکی برندهای پیشرو در بازار تلفن همراه همواره تلاش داشته با عرضه گوشی در سری های مختلف بتواند پاسخ گوی سلایق کاربران با نیازها مختلف باشد. سری Y گوشی های هوآوی با دارا بودن مدل هایی با ویژگی های فنی و قیمت های متنوع در سری گوشی های Entry Level بازار طبقه بندی شده و با قیمت اقتصادی خود این روزها طرفداران زیادی در بازار دارند.

گوشی Huawei Y5 Prime 2018 جدیدترین گوشی عرضه شده در سری Y است که به تازگی به بازار ما عرضه شده و استقبال کاربران از این مدل بسیار خوب بوده است. این گوشی در زمان پیش فروش خود طی هفته گذشته موفق به فروش 1500 گوشی در تنها 75 دقیقه در بامیلو گردید. هم اکنون در این گوشی در بازار فروشگاهی کشور نیز عرضه شده و با قیمت مناسب خود در اختیار کاربران قرار گرفته است.

Huawei Y5 Prime 2018 ویژگی هایی را به کاربران عرضه کرده که تاکنون در گوشی های اقتصادی و Entry Level بازار نمونه آن وجود نداشت. به عنوان نمونه این گوشی را می توان اولین گوشی در این رده قیمتی دانست که صفحه نمایش FullView با اندازه 5.45 اینچ دارد. علاوه بر اندازه، مزیت دیگر این صفحه نمایش نسبت نمایش تصاویر روی آن است که 18:9 می باشد و نسبت صفحه نمایش های قدیمی با نسبت نمایش 16:9 می تواند آیتم های بیشتری را در خود برای نمایش جای دهد.

مزیت دیگر Y5 Prime 2018 نسبت به رقبای خود در این رده قیمتی دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی آن و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در جلوی گوشی به همراه فلاش سلفی که در هر گوشی نمونه آن وجود ندارد می باشد. هواوی این گوشی را با این در رده گوشی های اقتصادی بازار قرار دارد با آخرین نسخه سیستم عامل آندروید یعنی نسخه 8.1.0 به کاربران عرضه می کند که این امر موجب می شود کاربران Y5 Prime 2018 بتوانند از به روز ترین تجربه نرم افزاری روی این گوشی بهره مند باشند. نکته جالب در ارتباط با این گوشی این است که به صورت هم‌زمان از دو سیم کارت و یک کارت حافظه در سه اسلات مستقل پشتیبانی می‌کند.
لازم به ذکر است که هواوی برای این گوشی قابلیت Face Unlock برای باز کردن قفل گوشی با تشخیص چهره کاربر را نیز پیش بینی کرده است لذا کاربران این گوشی می توانند همانند گوشی های پرچم دار و گرانقیمت بازار در این گوشی از این امکان بهره مند باشند.

۲۱۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه موفق گوشی Huawei Y5 Prime 2018 به بازار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..