تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه ژله قهوه فوق العاده خوشمزه و شیک با خواص آن + فیلم آموزشی

آموزش کامل ژله قهوه  لذیذ و دلچسب و مجلسیطرز تهیه ژله قهوه فوق العاده خوشمزه

طرز تهیه ژله قهوه فوق العاده خوشمزه

در این قسمت مجموعه  دسر و ژله  نسیم فان میخواهیم طرز تهیه ژله قهوه  را آموزش بدهیم ♥ در ادامه با ما همراه باشید.

قهوه یکی از منابع کافئین به شمار می آید و بیشتر خواص قهوه ناشی از وجود این ماده است. ثابت شده است که یک فنجان قهوه داغ به بالا بردن هوش و حواس کمک می کند و نیروی تازه ایی به فرد می بخشد. این خاصیت قهوه ناشی از وجود کافئین است که محرک اعصاب مرکزی به شمار می آید.

یکی از خواص قهوه  کاهش وزن در افراد است. قهوه حاوی منیزیم و پتاسیم می باشد که این مواد معدنی در تنظیم سطح قند خون و  استفاده صحیح بدن از انسولین و کاهش ولع مصرف شیرینی و تنقلات تاثیر مثبتی دارند.

طرز تهیه ژله قهوه فوق العاده خوشمزه

طرز تهیه ژله قهوه فوق العاده خوشمزه

در نتیجه مصرف قهوه  اشتها را کاهش داده و موجب کاهش وزن فرد می شود. همچنین یکی دیگر از خواص قهوه کمک به سوزاندن چربی در بدن است. در واقع کافئین موجود در قهوه به سلول های چربی بدن کمک می کند تا چربی های بدن را در جهت مصرف فعالیت های ذهنی و آموزشی بسوزانند.

مطالعات نشان داده که مصرف قهوه خطر مرگ ناگهانی را در افرادی که قهوه می نوشند به میزان ۲۵ درصد نسبت به افرادی که از این نوشیدنی استفاده نمی کنندکاهش می دهد.

قهوه خطر ابتلا به سرطان ها را کاهش می دهد. مطالعات زیادی نشان داده است که مصرف قهوه در مردان خطر ابتلا به سرطان پروستات را به میزان ۲۰ درصد کاهش می دهد.

طرز تهیه ژله قهوه فوق العاده خوشمزه

طرز تهیه ژله قهوه فوق العاده خوشمزه

قهوه خطر ابتلا به سکته مغزی را کاهش می دهد. مصرف منظم و به اندازه ی قهوه با کاهش خطر ابتلا به سکته مغزی در ارتباط است.

 قهوه از بدن در برابر بیماری ها محافظت می کند. قهوه حاوی مقادیر زیادی از آنتی اکسیدان ها می باشد که این آنتی اکسیدان ها با عوامل مخرب بدن نظیر رادیکال های آزاد مقابله کرده و موجب محافظت بدن از آسیب های ناشی از آن ها می شود.

کدبانوهای گرامی لطفا ما را همراهی کنید و این ژله قهوه یک پیشنهاد مناسب و با عطر و بوی عالی و دلپذیر به عنوان دسر است.

طرز تهیه ژله قهوه فوق العاده خوشمزه

طرز تهیه ژله قهوه فوق العاده خوشمزه

مواد لازم طرز تهیه ژله قهوهپودر ژلاتین                                                              ۱/۴ پیمانهآب سرد                                                                    ۸ قاشق سوپخوریقهوه آماده                                                                ۲/۵ پیمانهشکر                                                                          ۵ قاشق سوپخوریطرز تهیه ژله قهوه فوق العاده خوشمزه

طرز تهیه ژله قهوه فوق العاده خوشمزه

طرز تهیه ژله قهوهپودر ژلاتین را روی آب سرد بپاشید و کنار بگذارید تا به شکل اسفنج درآید.ظرف ژلاتین را روی حرارت غیرمستقیم قرار دهید تا پودر ژلاتین رقیق شود.قهوه آماده داغ را با شکر مخلوط کنید تا شکر خوب در آن حل شود.طرز تهیه ژله قهوه فوق العاده خوشمزه

طرز تهیه ژله قهوه فوق العاده خوشمزه

بعد از خنک شدن مخلوط قهوه و شکر، آن را با ژلاتین رقیق شده مخلوط کنید و داخل قالب موردنظر بریزید.قالب را ۳ ساعت در یخچال قرار دهید.برای راحت تر جدا شدن دسر از قالب، همیشه داخل قالب را با آب سرد بغلتانید و بعد آن را در فریزر قرار دهید، سپس مواد را در آن بریزید.می توانید ژله قهوه را با انواع بستنی ساده و مغزدار سرو کنیدطرز تهیه ژله قهوه فوق العاده خوشمزه

طرز تهیه ژله قهوه فوق العاده خوشمزه

بیشتر بدانید: طرز تهیه دسر پودینگ ژله ای خوش طعم و قشنگ و با تزیینات + فیلم آموزشی

نکات تکمیلی ژله قهوهژله قهوه جزو دسرانواع ژله میباشد.زمان آماده سازی مواد اولیه و مایحتاج آن حدودا ۳ ساعتطرز تهیه ژله قهوه فوق العاده خوشمزه

طرز تهیه ژله قهوه فوق العاده خوشمزه

و زمان پخت و انتظار آن در حدود ۱۰ دقیقه میباشد.ژله قهوه را می توانید در وعده میان وعدهدسر – سرو کنید.توجه نمایید مقدار مواد اولیه و دستور تهیه برای ۸ نفر مناسب میباشدطرز تهیه ژله قهوه فوق العاده خوشمزه

طرز تهیه ژله قهوه فوق العاده خوشمزه

فیلم آموزشی طرز تهیه ژله قهوه 

توجه داشته باشید: با توجه به اینکه تامین کننده ویدئو سایت نسیم فان نیست، بنابراین امکان تفاوت جزئی بین مراحل کار  توضیح داده شده و ویدئو آموزشی وجود دارد و ویدئو آموزشی صرفا جهت آشنایی بیشتر قرار داده شده است. امیدواریم از این آموزش لذت کافی را برده باشید و دسر خوشمزه ای را برای خانواده خود آماده نمایید.

گردآوری: سایت تفریحی و سرگرمی نسیم فان

مطالب متنوع دیگر

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (هنوز هیچ امتیازی ثبت نشده)
Loading...



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه ژله قهوه فوق العاده خوشمزه و شیک با خواص آن + فیلم آموزشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..