تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری یادواره شهدا راهکار مقابله با دشمنان/شکست دشمن نزدیک است

عضو ستاد سیره شهدا قم با بیان اینکه دشمنان امروز نگران تر از همیشه هستند گفت: برگزاری یادواره شهدا و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت از راهکارهای مهم در مقابله با جنگ دشمنان در عرصه های مختلف است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام سید محمد میرعلی اکبری در یادواره شهدای روستای قلعه آقا عبدالله بخش بسطام شهرستان شاهرود که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین در مسجد جامع این روستا برگزار شد در سخنانی با
گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا بویژه شهید بهشتی و یاران انقلاب و شهدای روستای قلعه آقا عبدالله وآیت الله شاهرودی مرجع بزرگ شیعیان جهان با بیان اینکه این انقلاب به برکت مجاهدت و ایستادگی ملت ایران و خون های زیاد به این مرحله از شکوه و بالندگی رسیده افزود: امروز ایران اسلامی در قله های افتخار سربلند در جهان ایستاده و اینها همه از خون شهدا و ایستادگی مردم و رهبری های امام راحل و مقام معظم رهبری است.
وی با بیان اینکه دشمنان قسم خورده این نظام دست از توطئه برنداشته اند گفت: امروز شاهد هستیم که دشمنان ناکام از جنگ و تحریم رو به جنگ‌ روانی و‌ میدانی به فرموده رهبر انقلاب آورده اند و ما باید با توجه به سیره و راه شهدا در مسیر شکست دشمن گام برداریم.
میرعلی اکبری با بیان اینکه برگزاری یادواره ها و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت از جمله راهکارهای مهم در مقابله با جنگ دشمنان است افزود: امروز همه به اتحاد و وحدت حول محور ولایت نیاز داریم و باید تلاش کنیم تا با همت و پشتکار توطئه های دشمنان را خنثی نماییم.
وی با بیان خاطراتی از مقاومت و ایستادگی شهدا در برابر دشمنان تا دندان مسلح گفت: آن روز ما با دست خالی در برابر دنیا ایستادیم اما امروز ما دستانمان پر است و همین باعث شده دشمنان ناراحت و نگران باشند و این قدرت ماست که سبب بازدارندگی در مقابل دشمنان شده است.
عضو ستاد سیره شهدا قم تصریح کرد: با استفاده از فرهنگ دفاع مقدس و‌توجه به سیره شهدا می توانیم دشمنان را در جنگ اقتصادی ناکام گذاریم و این نیاز به جدیت مسئولین و‌همراهی همه آحاد مردم دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری یادواره شهدا راهکار مقابله با دشمنان/شکست دشمن نزدیک است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..