تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آشنایی با ابعاد زندگی آیت‌الله بروجردی(ره) یک ضرورت است

آشنایی با ابعاد زندگی آیت‌الله بروجردی(ره) یک ضرورت است

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن ترابی، امام جمعه بروجرد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد گفت: امروز گرانی‌های سرسام‌آور ضمن آن‌که امنیت روانی جامعه را به خطر انداخته به اقشار مختلف مردم فشار آورده و افزایش مسکن، ارز و سکه نگرانی را در جامعه دامن زده و عدم واکنش به‌موقع دولت و مدیران اقتصادی این تصور را در افکار تقویت کرده که گویا دولتمردان کار را رها کرده و به فکر مدیریت این فضا نیستند.
وی اضافه کرد: بی‌تدبیری برخی از دولتمردان و ناتوانی آن‌ها در برون‌رفت از این مشکلات نشان می‌دهد ستاد اقتصادی دولت فوق‌العاه ضعیف است و برخی سیاست‌های اقتصادی دولت غلط بوده که سبب بحران امروز است.
ترابی ادامه داد: رئیس‌جمهور باید به فکر تغییر برخی از وزرا باشد و کابینه را ترمیم کند و دولت باید همت کند و دولتمردان باید باور کنند که در برابر یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی قرار داریم، رهبری بارها هشدار دادند جنگ اقتصادی است و آمریکا ستاد جنگ را به خزانه‌داری منتقل کرده و آیا با این وضع به جنگ اقتصادی باید برویم؟

دولت در خط مقدم مشکلات اقتصادی است

امام جمعه بروجرد اظهارکرد: دولت در خط مقدم مشکلات اقتصادی است و سایر قوا باید به کمک دولت بیاید و رهبری در سخنان اخیر در جمع مسئولان دستگاه قضا فرمود قوه مجریه نقش اول را دارد و قوای دیگر باید نقش خود را ایفا کنند و همه باید کمک کنند تا از این جنگ سربلند بیرون بیاییم.
وی بیان کرد: اگر با مفسدان اقتصادی برخورد قوی شود امروز شاهد این مشکلات نیستیم و فردی که 35 هزار سکه خریده قطعاً پشت پرده این‌ها به سرویس‌های جاسوسی خواهیم رسید.
حجت‌الاسلام ترابی گفت: رهبری فرمودند برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی وظیفه قوه قضاییه است و دولت و مجلس وارد شود و اولویت امروز کشور اقتصاد است و برخی در خواب هستند و اگر همه همکاری کنند مشکلات حل می‌شود.
امام جمعه بروجرد اضافه کرد: برخی از مشکلات مربوط به دشمن و تحریم‌هاست و برخی از مشکلات مربوط به بی‌انگیزگی برخی مدیران است و در این سه روز اخیر روسای سه قوه در جلساتی محکم حرف زدند شعار و وعده دادند و باید پشت این‌ها عمل باشد و مدیران باید در همه بخش‌ها باورشان شود جنگ اقتصادی است و مردم هم باید کمک کنند.

برخورد جدی با غارت‌گران بیت‌المال

خطیب جمعه بروجرد اظهارکرد: توقع مردم این است که در اسرع‌وقت و کمترین زمان ممکن حلقوم این غارت‌گران را بفشارد و اموال بیت‌المال را برگرداند.
وی با اشاره به پنجاه و نهمین سالگرد رحلت مرجع بزرگ جهان تشیع حضرت آیت‌الله العظمی بروجردی(ره) افزود: این پیشوای بزرگ جهان در سیزدهم شوال 1380 قمری مصادف با دهم فروردین 1340 شمسی در راه اسلام و قرآن چشم از جهان فرو بست و با رحلت‌شان امت اسلامی را در هجران عزادار کرد.
امام جمعه بروجرد تصریح کرد: خبر رحلت این مرجع عالیقدر ایران را تکان داد و تمام اقشار ملت در آن عزای بزرگ شرکت کردند و همه ساله در قم مجلسی توسط نوه ایشان برگزار می‌شود و تجلیل از این مقام تجلیل از خدمات شایان این مرجع عالیقدر به امت اسلامی و جهان تشیع است و نه تنها از مفاخر بروجرد و ایران است که از مفاخر دنیای اسلام است و یکی‌از درخشنده ترین ستارگان آسمان فقاهت و مرجعیت هستند و آشنایی با ابعاد زندگی وی برای اقشار مردم یک ضرورت است.

چند دستگی‌ها و اختلافات؛ مهم‌ترین مشکل در بروجرد

وی با اشاره به تودیع و معارفه امام جمعه بروجرد افزود: سال 82 به‌عنوان امام جمعه مسئولیت این نهاد را در بروجرد پذیرفتم و 15 سال گذشت و در این سال‌ها مردم نماز جمعه را با شکوه برگزار کردند و در برابر کسانی‌که می خواستند به منافع شهر دست‌درازی کنند محکم ایستادم و 700 نماز جمعه را برگزار کردم.
تربی گفت: مهم‌ترین مشکل بروجرد چند دستگی‌ها و اختلافات است و عامل اصلی این مسائل و کشمکش‌ها اختلافات است و هر جایی باشم و هر کاری که بتوانم برای بروجرد انجام می‌دهم.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آشنایی با ابعاد زندگی آیت‌الله بروجردی(ره) یک ضرورت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..