تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ منفی جپاروف به استقلال

هافبک ازبکستانی تیم فوتبال استقلال باز هم به درخواست مسئولان این باشگاه برای تمدید قراردادش پاسخ منفی داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرور جپاروف، هافبک ازبکستانی تیم فوتبال استقلال هنوز قراردادش را با این تیم تمدید نکرده است. او برای ماندن در این تیم مشکلی ندارد و تنها خواستار تسویه حساب فصل گذشته و پرداخت پیش‌قسط اول فصل آینده شده است. مسئولان استقلال به دلیل مشکلات مالی نتوانسته‌اند 130 هزار دلار فصل گذشته او را پرداخت کنند و هر بار از جپاروف زمان خواسته‌اند.

مسئولان استقلال از جپاروف خواسته‌اند که به ایران بیاید و قراردادش را تمدید کند تا با اولین پولی که به باشگاه رسید، رقم قراردادش را بپردازند، اما هافبک باتجربه ازبکستانی باز هم با این درخواست مخالفت کرد. رایزنی‌ استقلالی‌ها با جپاروف ادامه دارد و قرار شده باشگاه از طریق اسپانسر به هر طریقی با جپاروف تسویه حساب کند.

مشکل بعدی استقلالی‌ها تمدید قرارداد مامه تیام مهاجم سنگالی است و برای اینکه مقداری از پول فصل آینده او را پرداخت کنند، نیاز به تأمین منابع مالی دارند که تاکنون فراهم نشده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ منفی جپاروف به استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..