تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ما مشکل اقتصادی داریم اما بحران اقتصادی نداریم/عده‌ای اخلالگر اقتصادی مردم را به صلابه کشیده‌اند

ما مشکل اقتصادی داریم اما بحران اقتصادی نداریم/عده‌ای اخلالگر اقتصادی مردم را به صلابه کشیده‌اندآیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به اینکه عده‌ای اخلالگر اقتصادی مردم را به صلابه کشیده‌اند، گفت: قشر آسیب پذیر خوراک روزمره خود را ندارد و آقایان فقط حرف می‌زنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز‌جمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی اظهار داشت: کلام ما در خطبه نخست شیطان‌شناسی از نگاه قرآن است و باید حزب‌الشیطان از نگاه قرآن را شناخت. این یک اصطلاح قرآنی است و در میان افواه این کلمه در برابر واژه حزب الله متداول است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌رضوی گفت: عنوان حزب الشیطان در اصطلاح قرآن منحصر به تبیینی است که قرآن دارد و غیر از آن را نمی‌شود عنوان حزب الشیطان داد. این‌ها جریانی هستند که شیطان بر آن‌ها مسلط است و توسط شیطان راه برده می‌شوند. شیطان نسبت به حزب شیطان سیادت و راهبری دارد.

وی بیان کرد: معنای اینکه شیطان بر این‌ها مسلط است یعنی اینکه حزب‌الشیطان از سوی شیطان مورد استیلا است و توسط شیطان راهبری می‌شود و این دار و دسته و جمعیت و جریان اجتماعی که شیطان آن‌ها را راهبری می‌کند و بر آن مستولی و مسلط است جریان اجتماعی حزب الشیطان است. حزب الشیطان یک جریان اجتماعی داخل جامعه دینی است و بیرون جامعه دینی نیست و منشاء پیدایش آن جریان خارجی و استکباری است.

خطیب جمعه مشهدمقدس خاطرنشان کرد: گاهی راهبری شیطان با تزئینات خاص خود شیطان است و گاهی نیز این راهبری همان جریان مغضوب خداوند و مورد خشم پروردگار است که اینها را شیطان استخدام می‌کند. مبدا پیدایش حزب الشیطان یک جریان استکباری است.

آیت‌الله علم‌الهدی در ادامه با اشاره به اینکه امروز سالروز شهادت جانگذار حضرت حمزه سیدالشهدا(ع) است بیان کرد: در عرصه زندگی رسالتی رسول‌الله حادثه‌ای که برای پیامبر اسلام از همه حوادث اجتماعی آن روز دلخراش‌تر و جانسوزتر بود حادثه شهادت عموی بزرگوارشان حضرت حمزه(ع) بود. جنگ احد یک مبدا عبرت و سرمشق برای تمامی جوامع اسلامی شد. عمدتا به دلیل ضایعاتی که در این جنگ بر جامعه اسلامی وارد شد که در راس همه آن‌ها جریان شهادت حمزه(ع) بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: در هفته گذشته مقام معظم رهبری 2 پیام به تیم ملی ایران در بازی‌های جام‌جهانی دادند که برای ما درس‌آموز است و بینش مردم را باز می‌کند. این دو پیام این حقیقت را ثابت می‌کند که آنچه برای مردم ما مهم است تلاش و کوشش است. مردم باید ببینند جریانات وارد شده و در منتهی تلاش قرار دارند. این دو پیام این دید و بینش را برای مردم و مسئولان باز کرد که آنچه مهم است این بوده که در موقعیت گرفتاری اقتصادی و در موقعیتی که اخلالگران اقتصادی منظره اقتصاد کشور را در شکل یک کودتای اقتصادی درآورده‌اند آیا مسئولان تلاش می‌کنند؟ این پیام یک چنین بینشی داشت.

وی ادامه داد: ما مشکل اقتصادی داریم اما بحران اقتصادی نداریم. جریانات پیش آمده اما مشکلات اقتصادی را به‌سمت بحران می‌برند، آقایان مسئولان و کارگزاران مثل تیم ملی در حال تلاشند و یا تماشاچی هستند؟ مردم نومید می‌شوند اما زمانی امیدوار می‌شوند که ببینند کارگزاران نظام در برابر مشکلات بی‌تفاوت نیستند. وضعیت بازار و کسب مردم از مرحله اخلال گذشته و به توقف رسیده است.

خطیب جمعه مشهد‌مقدس تاکید کرد: بحران اقتصادی نداریم. صدور نفت و گاز و پتروشیمی به خوبی صورت می‌گیرد و ارز لازم نیز باز می‌گردد. کمبود ارز و ثروت نداریم. مشکلاتی است که دیگران ایجاد کرده و جریان مسئول و کارگزار نظام باید آن را حل کنند.

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: اینکه دائم حرف‌‌زده شود و بگوئیم چنین چیزی باید صورت بگیرد که مشکل مردم حل نمی‌شود. ما که امروز در بحران اقتصادی نیستیم. دشمنان ما و استکبار جهانی می‌خواهند مشکلات ما را بحران کنند و نام آن را تابستان داغ گذاشته‌اند و این‌ها بر اثر ندانم‌کاری رخ داده است. اینکه آقایی ارز 4200 خریده و جنس وارد کرده و با ارز 8000 تومان فروخته این اخلالگر اقتصادی و مفسد فی‌الارض است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌رضوی بیان کرد: ارز 4200 تومانی گرفته شده و جنسی وارد نشده و معلوم نیست چه کرده است و یا اینکه ارز 4200 تومانی گرفته و جنس احتکار کرده و یا عواملی که آمده‌اند سایت دولتی را هک کرده و هزاران دستگاه اتومبیل خارجی وارد کرده و با قیمت پر نوسان وارد بازار کرده‌اند این‌ها مفسد اقتصادی هستند. در آذر 1369 قانون مصوب داریم که مفسدان اقتصادی باید با آنها برخورد شود و دارای شرح و تفصیل است و باید قانون را اجرا کنید و مردم نیز حمایت می‌کنند.

آیت‌الله علم‌‌الهدی با اشاره به اینکه عده‌ای اخلالگر اقتصادی مردم را به صلابه کشیده‌اند گفت: قشر آسیب پذیر خوراک روزمره خود را ندارد و آقایان فقط حرف می‌زنند. بنده حرف می‌زنم زیرا خطیب هستم و این تریبون جای حرف مردم و درد مردم و محل بیان تقاضای مردم است و امیدوارم عزیزان ما گوش شنوا داشته باشند و همین که واقعیتی بیان شد متهم به دولت‌ستیزی نشویم. طرح دشمن در حال اجراست و می‌خواهد مشکلات ما را به صورت بحران درآورد و شما باید جلوی آن را بگیرید.

انتهای پیام/ ب

صحبت های آیت‌الله علم‌‌الهدی  در نماز جمعه درباره مشکلات اقتصادی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ما مشکل اقتصادی داریم اما بحران اقتصادی نداریم/عده‌ای اخلالگر اقتصادی مردم را به صلابه کشیده‌اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..