تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خواننده‌ جوان دچار حمله قلبی شد/ جشنواره موسیقی فجر هنوز دبیر ندارد!

خواننده ای که برای حذف ایران دچار حمله قلبی شدبه گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این هفته در عرصه موسیقی ایران، رویدادهایی اتفاق افتاد که در این گزارش برخی از آنها را بررسی می کنیم؛

آیین نامه جشنواره موسیقی فجر منتشر شد

روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیین نامه برگزاری جشنواره موسیقی فجر را پس از امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرد. این آیین نامه با نظر کارشناسان و هنرمندان موسیقی تدوین شده است.

 گفتنی است؛ دبیر جشنواره موسیقی فجر ۹۷ هنوز مشخص نشده است و گفته می‌شود که دیگر حمیدرضا نوربخش که سه دوره این مسئولیت را برعهده داشت، در دوره جدید مسئولیتی نخواهد داشت و شخص دیگری دبیر جشنواره خواهد بود.

بنیاد رودکی رسما به خاطر همایش لوازم آرایش در تالار وحدت عذرخواهی کرد

در هفته گذشته در یکی از رسانه‌ها گزارشی منتشر شد که در آن تصاویری از یک همایش مربوط به لوازم آرایش در تالار وحدت وجود داشت. در این گزارش مشخص شده بود که در تالار وحدت زمانی که اهالی بنیاد رودکی در روسیه بودند، همایشی مربوط به یکی از برندهای لوازم آرایش برگزار شده بود که این اتفاق مورد انتقاد بسیاری از اهالی هنر و رسانه قرار گرفت. پس از چند روز بنیاد رودکی برای این اتفاق عذرخواهی کرد و اعلام کرد که پیش از این هم همایش هایی برای تامین بودجه جهت استفاده در فعالیت های فرهنگی بنیاد انجام شده است.


کنسرت کلایدرمن مهمان ویژه ای از وزارت ارشاد داشت

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یکشنبه سوم تیرماه در سومین سانس از کنسرت ریچارد کلایدرمن موزیسین فرانسوی شرکت کرد. کلایدرمن در این دیدار از مدیران فرهنگی کشور برای برگزاری این کنسرت تشکر کرد و اعلام کرد که اجرای کنسرت در ایران آرزوی قلبی او بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خواننده‌ جوان دچار حمله قلبی شد/ جشنواره موسیقی فجر هنوز دبیر ندارد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..