تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت EY فرهنگ رهبری را در میان کارمندان جوان خود گسترش می‌دهد

یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خدماتی جهان سیستمی را طراحی کرده تا نیروی کار جوان خود را به‌عنوان رهبران آینده‌ی کسب‌وکار آموزش دهد.

۷۱درصد از جوانانی که شرکت خود را طی دو سال اول ترک می‌کنند، معتقدند که سازمان مهارت‌های رهبری را به آن‌ها آموزش نداده است. ۶۹ درصد از جوانان متمایل‌اند تا پنج سال آینده، رهبری تیم را تجربه کنند و  ۶۰ درصد نیز متقاضی آموزش‌های توسعه‌ی مهارت‌های رهبری هستند.

ازآنجاکه نسل جوان، به‌مرورزمان قدم به نقش‌های رهبری می‌گذارد، آموزش مؤثر و توسعه‌ی رهبری اهمیت بیشتری می‌کند. به‌عنوان‌مثال شرکت EY یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خدمات حرفه‌ای جهان را در نظر بگیرید. متوسط سن نیروی کار این شرکت ۲۸ سال است و جوانان دوسوم کل پرسنل آن را تشکیل داده‌اند. EY سیاست‌های فوق‌العاده‌ای برای آموزش و توانمندسازی نیروی کار خود در نظر گرفته است.

اخیراً کارولین اسلاسکی، معاون بخش نیروی انسانی EY در آمریکا، طی مصاحبه‌ای استراتژی‌های این شرکت را شرح داده است:

ارائه‌ی گواهینامه‌های متمرکز بر آینده

شرکت EY با برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت‌های متمرکز بر آینده (مانند تجزیه‌وتحلیل داده‌ها، هوش مصنوعی، رباتیک و تفکر طراحی نوآوری) فرصت‌هایی را برای کارمندانش فراهم می‌کند تا یک مدرک دیجیتالی بانام  EY Badges دریافت کنند. این مدارک جوانان را در بازار کار از سایرین متمایز می‌کند و آن‌ها را قادر می‌سازد به نیازهای مشتریان سریع‌تر و بهتر رسیدگی کنند.جوانان برای دریافت EY Badges باید مراحل زیر را طی کنند:

یادگیری: شرکت در کلاس‌های رسمی مجازی آموزشیتجربه کردن: کارکنان باید آموزش‌های خود را از طریق تجربیات و پروژه‌های مختلف تست کنند.مشارکت: کارکنان می‌توانند مسئولیت آموزش یک دوره را به عهده بگیرند، نقش مربی یا مشاور همکاران را ایفا کنند، جلسه‌ی ملاقات با مشتریان را هدایت کنند یا یک مقاله در مورد یک مهارت یا دانش موردنظر منتشر کنند.

EY

بازخورد سریع و مکالمات سازنده

شرکت EY به‌تازگی سیستم مدیریت عملکرد جدیدی  بانام LEAD را راه‌اندازی کرده است. سیستم LEAD بجای بررسی سوابق اجرایی و عملکرد گذشته، بازخوردهای زمان حال ( که ممکن است از هر یک از اعضای سازمان درخواست شود) را مدنظر قرار می‌دهد. پس‌ازآن گفتگوهای سازنده‌ای با شخص صورت می‌گیرد که متمرکز بر اهداف و برنامه‌های بلندمدت او و همچنین توسعه‌ی مهارت‌های رهبری است.

مقالات مرتبط:

به گفته‌ی اسلاسکی، در ابتدای هرسال و پس‌ازآن هر ۹۰ روز، کارمندان جوان با مشاوران ملاقات می‌کنند تا بازخوردهای دریافتی را مرور کنند و در مورد موضوعاتی صحبت کنند که عملکرد آن‌ها را بهبود می‌دهد.

داشبورد تلفن همراه LEAD همه بازخوردها را خلاصه می‌کند و کارمندان می‌توانند وضعیت خود را در گروه‌های مختلف ببینند. در پایان سال نیز آن‌ها می‌توانند نتایج نهایی عملکرد خود را با سایر گروه‌های همکار مقایسه کنند.

ترویج فرهنگ مربیگری

با توجه به اینکه مربیگری به‌عنوان یک سبک رهبری، مورد استقبال جوانان امروز قرارگرفته است، شرکت EY تلاش می‌کند فرهنگ مربیگری را درون سازمان گسترش دهد. این شرکت مربیانی را به‌طور تمام‌وقت استخدام کرده که همیشه در دسترس کارمندان جوان هستند. به‌عنوان‌مثال اگر یک رهبر جوان، یک جلسه‌ی سخت پیش رو داشته باشد، می‌تواند از یک مربی بخواهد که در کنار او حضورداشته باشد و کمک کند که مکالمه در مسیر مناسبی جلو برود. همان‌طور که اسلاسکی می‌گوید جوانان در تعامل با مربیان یاد می‌گیرند که چگونه دیگران را مربیگری کنند و این پروسه باعث می‌شود فرهنگ مربیگری در سراسر سازمان گسترش یابد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت EY فرهنگ رهبری را در میان کارمندان جوان خود گسترش می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..