تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هیه رو و معرفی گلر اول اسپانیا مقابل روسیه

به گزارش شما نیوز ، عملکرد بسیار دور از انتظار دخیا در بازی های دور گروهی جام جهانی سبب شده تا تردیدها در مورد او قوت بگیرند و بسیاری از مردم و کارشناسان در اسپانیا، خواهان نیمکت نشینی او و استفاده از کپا آریسابالاگا در مقابل روسیه شوند.

لاروخا فردا در مسکو باید به مصاف میزبان رقابت ها برود در حالی که هنوز بسیاری نسبت به عملکرد دخیا تردیدهایی جدی دارند.

فرناندو هیه رو، سرمربی تیم ملی اسپانیا در مصاحبه با مارکا گفت:« به نظر همه مردم دنیا احترام می گذارم ولی در نهایت کسی که تصمیم نهایی را می گیرد، من هستم و باید بگویم که دقیقا می دانم که برای بازی با روسیه باید با چه برنامه ای وارد شویم. دروازه بان من برای بازی فردا دخیا است و هیچ تصمیمی برای تغییر او ندارم.»

هیه رو ادامه داد:«  من به همان اندازه تحت فشارم که سرمربیان قبلی لاروخا در جام های جهانی(دل بوسکه، کلمنته،  کاماچو و....).

می دانیم که روسیه چطور بازی می کند. آنها روی توپ های هوایی بسیار خطرناکند و مهاجمان فرصت طلبی نیز دارند. این خصوصیات بارز روسیه است. علاوه بر این، در خانه خودشان و با حضور هزاران هوادار بازی می کنند. بازیکنان من هیجان زده و با انگیزه اند و خیلی خوب تمرین کرده اند. حالا فاز جدیدی از جام جهانی برای ما آغاز خواهد شد.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هیه رو و معرفی گلر اول اسپانیا مقابل روسیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..