تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شوک نقل و انتقالاتی رامون دیاز به الهلال!

ورزش سه: پس از پایان جام جهانی برای تیم ملی عربستان، نقل و انتقالات باشگاهی در تیم های لیگ این کشور دوباره رونق گرفته است.

یکی از مهم ترین خبرهای اخیر درباره نقل و انتقالات، امروز از سوی رسانه های مرتبط با الهلال منتشر شد. سلمان الفرج، هافبک میانی تاثیرگذار تیم الهلال که یکی از ارکان موفقیت های اخیر این باشگاه بوده و در زمان مصدومیت او ضربه بزرگی به خط میانی آبی پوشان وارد شد، با یک پیشنهاد جذاب و جنجالی روبرو شده است.

امروز رسانه های عربستانی گزارش دادند که رامون دیاز، سرمربی تیم الاتحاد به دنبال این هافبک توانمند است و می خواهد او را در یک انتقال پرحاشیه از الهلال به الاتحاد ببرد. دیاز که دو فصل پیش با الهلال قهرمان لیگ و جام پادشاهی عربستان شد و این تیم را به فینال آسیا رساند، حالا روی نیمکت رقیب دیرینه الهلال به دنبال تکرار افتخارات قبلی است و در اولین گام های نقل و انتقالاتی سعی در وارد کردن شوک به الهلالی ها دارد.

نکته جالب اینجاست که اولین بازی رسمی دیاز با الاتحاد دیدار سوپرجام عربستان مقابل همین تیم الهلال خواهد بود که قطعا جذابیت های بسیاری دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شوک نقل و انتقالاتی رامون دیاز به الهلال!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..