تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کی‌روش؛ گزینه اصلی هدایت آفریقای جنوبی است

براساس گزارش سایت «briefly.co.za» آفریقای جنوبی، استوارت باکستر، سرمربی انگلیسی آفریقای جنوبی به دنبال بازگشت به باشگاه کایزر چیفز این کشور است، این در حالی است که وی تا سال ۲۰۲۲ با اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی (SAFA) قرارداد دارد.

به گزارش شما نیوز ، رئیس باشگاه کایزر چیفز بر این باور است که می‌تواند شخصاً با مذاکره با دنی جوردان، رئیس اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی به راه‌حلی برای فسخ دوجانبه قرارداد باکستر برسد.

بر اساس همین گزارش، مدیران ارشد SAFA، لیست سه نفره‌ای از کاندیداهای احتمالی جانشینی باکستر برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی را تهیه کرده‌اند که کارلوس کی‌روش به نظر می‌رسد اصلی‌ترین گزینه آنهاست. کی‌روش که سابقه هدایت آفریقای جنوبی را دارد، پیش از انتخاب باکستر به‌عنوان سرمربیگری تیم ملی فوتبال این کشور هم  یکی از گزینه‌های سرمربیگری این تیم بود.

اِروی رنارد، سرمربی موفق تیم ملی مراکش هم یکی دیگر از کاندیداهای سرمربیگری تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی است. پیتسو موسیمانه نیز تنها گزینه بومی برای سرمربیگری تیم ملی این کشور به شمار می‌آید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کی‌روش؛ گزینه اصلی هدایت آفریقای جنوبی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..