تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ تأمل برانگیز معاون صنایع دستی درباره روند ساخت دانشگاه فرشچیان

طرح تأسیس دانشگاه صنایع دستی استاد فرشچیان به کجا رسید؟پویا محمودیان، معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در خصوص سرانجام تأسیس دانشگاه استاد فرشچیان به خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: اطلاعی در این خصوص ندارم و هر زمان که اطلاعات دقیقی به دستم رسید، به شما خبر می دهم!

وی در ادامه در خصوص برنامه هایی که در قالب طرح تبریز ۲۰۱۸ در حوزه صنایع دستی رخ داده و اتفاق خواهد افتاد، اظهار کرد: ما در این باره، طرح خانه ایرانی را در خانه صلح جو افتتاح کردیم و دوازدهم تیر ماه سال جاری نیز نمایشگاه بین المللی تبریز را برگزار خواهیم کرد.

گفتنی است؛ طرح تاسیس دانشکده استاد فرشچیان در سالهای اخیر بارها و بارها از طرف روسای سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و معاون سابق صنایع دستی این سازمان مطرح شده است. جای تعجب دارد که معاون صنایع دستی فعلی این سازمان که پیش از این دفتر صادرات همین معاونت را اداره می‌کرد و همواره در جلساتی که برگزار می شد حضور داشت، چگونه اطلاع دقیقی از سرانجام این طرح ندارد!

انتهای پیام/

دستاورد تبریز 2018 پچه بود؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ تأمل برانگیز معاون صنایع دستی درباره روند ساخت دانشگاه فرشچیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..