تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی روسیه مشخص شد

مرحله مقدماتی بیست و یکمین دوره رقابت های جام جهانی در حالی به پایان رسید که تنها یک تیم آسیایی موفق شد به جمع تیم های مرحله یک هشتم نهایی راه یابد.

 به گزارش قدس آنلاین، این دوره از مسابقات از روز ۲۴ خرداد با دیدار تیم های روسیه و عربستان در بازی افتتاحیه آغاز شد و پس از برگزاری ۴۸ دیدار در مرحله مقدماتی، چهره تیم های حاضر در مرحله یک هشتم نهایی مشخص شد. 

تیم های فرانسه، آرژانتین، اسپانیا، روسیه، کرواسی، دانمارک، برزیل، مکزیک، بلژیک، ژاپن، انگلیس، کلمبیا، سوئد و سوئیس تیم هایی هستند که به مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات صعود کرده اند. 

برنامه این مرحله به شرح زیر است:

* شنبه ۹ تیر
فرانسه - آرژانتین
اروگوئه - پرتغال

* یکشنبه ۱۰ تیر
- اسپانیا - روسیه
- کرواسی - دانمارک

دوشنبه ۱۱ تیر
برزیل - مکزیک
بلژیک - ژاپن

سه شنبه ۱۲ تیر
سوئد - سوئیس
​کلمبیا - انگلیس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی روسیه مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..