تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف بیش از ۲ تن برنج و گوسفند قاچاق در خواف

کشف بیش از ۲ تن برنج و گوسفند قاچاق در خوافبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  فرمانده انتظامی خواف گفت: در اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی، ماموران ایستگاه بازرسی شهید ساداتی این فرماندهی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور قائن-خواف به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.


سرهنگ قربانعلی قربانی افزود: ماموران انتظامی پس از بررسی مدارک بار خودرو، مقدار 2 تن و 800 کیلو گرم برنج قاچاق و فاقد هرگونه مجوز کشف کردند.


وی  تصریح کرد: ارزش محموله قاچاق کشف شده 224 میلیون ریال برآورد شده و خودرو توقیف و راننده متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.کشف 200 راس گوسفند قاچاق از یک دستگاه تریلی کشنده
کشف بیش از ۲ تن برنج و گوسفند قاچاق در خواففرمانده انتظامی شهرستان خواف همچنین  از کشف 200 رأس گوسفند قاچاق از یک دستگاه تریلی کشنده خبر داد گفت: روز گذشته ماموران این فرماندهی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور "قائن  - خواف" به یک دستگاه خودرو تریلی کشنده حامل دام زنده که از استان‌های جنوبی عازم خواف بود، مشکوک شدند.

سرهنگ قربانعلی قربانی خاطر نشان کرد: ماموران پس از بازرسی مدارک و بار خودرو، تعداد 200 راس گوسفند قاچاق و فاقد هر گونه مجوز بهداشتی و حمل کشف کردند.


وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی احشام کشف شده یک میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد شده است، گفت: فرد متخلف به دادسرا معرفی و احشام با هماهنگی قضائی تحویل پست قرنطینه اداره دامپزشکی شهرستان خواف شد.

انتهای پیام//ا.س




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف بیش از ۲ تن برنج و گوسفند قاچاق در خواف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..