تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محور برنامه های چهل سالگی انقلاب،توجه به دستاوردها است

محور برنامه های چهل سالگی انقلاب،توجه به دستاوردهای انقلاب اسلامی است/انقلاب اسلامی بزرگترين حادثه قرن بيستم است/انتظار می رود کارهای ويژه ای برای بزرگداشت چهلمين سالگرد انقلاب از سوی برنامه سازان صورت گيردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ دارابی،رئيس ستاد بزرگداشت چهلمين سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی در صدا و سيما  امروز در نشست هم انديشی انقلاب اسلامی، دستاوردها و رهيافت رسانه ای که در اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه در قم برگزار شد با اشاره به اينکه انقلاب اسلامی بزرگترين حادثه قرن بيستم است گفت: بيان دستاوردها ی انقلاب مانند استقرار نظام جمهوری اسلامی، مردم سالاری دينی، کسب استقلال و آزادی واقعی وانتقال آن به آحاد جامعه به ويژه نسل جوان و بهره گيری از ظرفيت حوزه های برنامه سازی از جمله برنامه های رسانه ملی برای چهلمين سال پيروزی انقلاب است.

وی تصريح کرد: توجه به چالش های نظام و چرايی بزرگداشت انقلاب نيز از ديگر مواردی است که بايد مدنظر قرار گيرد.

معاون امور استان های سازمان صدا و سيما توطئه های دشمنان عليه انقلاب و نظام اسلامی را مورد توجه قرار داد و افزود: انتظار آن است که کارهای ويژه ای برای بزرگداشت چهلمين سالگرد انقلاب از سوی برنامه سازان صورت گيرد.

 دارابی در عين حال خاطرنشان کرد: اين امر مستلزم آن است که صدا و سيما هم زبان مردم،حامی دولت، فراجناحی و متعلق به همه ايرانيان باشد.

وی تاکيد کرد: بايد کاری کنيم که مردم و جوانان نسبت به آينده اميدوار باشند.

رئيس ستاد بزرگداشت چهلمين سالگرد پيروزی انقلاب در صدا و سيما با اشاره به ضرورت پاسخ به شبهات مطرح شده در خصوص انقلاب، گفت: تبيين و تبليغ کافی در اين باره صورت نگرفته است.

 دارابی معرفی شخصيت استثنايی امام خميني (ره) و مقام معظم رهبری را از ديگر وظايف مهم در برگزاری بزرگداشت چهلمين سالگرد پيروزی انقلاب برشمرد و افزود: معرفی رهبران جمهوری اسلامی به ويژه برای نسل جوان بايد مورد توجه باشد.

وی از نخبگان حوزوی و رسانه ای خواست صدا و سيما را ياری کنند تا بتوانند به بهترين وجه، بزرگداشت چهلمين سالگرد انقلاب را برگزار کند.

در اين نشست تعدادی از نخبگان حوزوی و رسانه ای با بيان پيشنهادات خود تاکيد کردند برنامه های بزرگداشت 40 سالگی انقلاب بايد موجب افزايش بينش مردم در همه بخش ها شود.

 لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبليغات اسلامی کشور در اين نشست هم انديشی تاکيد کرد: بيان دستاوردهای انقلاب و پاسخ به شبهات بايد مستدل و منطقی صورت گيرد تا اثرگذاری لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/ش

برگزاری نشست هم انديشی انقلاب اسلامی در قم با حضور دارابی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محور برنامه های چهل سالگی انقلاب،توجه به دستاوردها است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..