تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوءاستفاده از مقدسات و وحدت مردمی کار ویژه مشترک فتنه‌گران است

سوءاستفاده از مقدسات و وحدت مردمی کار ویژه مشترک فتنه‌گران استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  آیت الله سیداحمد خاتمی شامگاه پنجشنبه در ویژه برنامه شهدای هفتم تیرماه در رواق امام خمینی(ره) حرم منور رضوی اظهار داشت: اگر نگاهی تحلیلی به تاریخ اسلام داشته باشیم شاهد هستیم که از ابتدا سه جریان را می‌توان از یکدیگر تفکیک کرد که شامل جریان حق، باطل و فتنه است و امروز نیز این سه جریان را می‌توان تشخیص داد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه آنچه در این میان مسلم است این است که همواره باید پیرو جریان حق باشیم خاطرنشان کرد: شهادت شهید بهشتی و یارانش مظلومانه بود اما خون این شهدا پایمال نشد و در نهایت شاهد بودیم که دست جریان نفاق رو شد.

خاتمی ادامه داد: به تعبیر مقام معظم رهبری فضای فتنه فضایی غبارآلود است که در آن حق و باطل با یکدیگر آمیخته شده‌اند و در این میان باید از رهبر و حجت خدا برای شناخت جریان حق پیروی کرد. علاوه بر این فتنه در طول تاریخ دارای علائم مشترکی بوده که یکی از آنها این است که معمولا از مقدسات دینی در این جریان سوء استفاده صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی قطعا مبتنی بر جریان حق است و بر همین اساس بنا شده است گفت: بر این اساس باید در مقابل جریانی که تلاش دارد حاکمیت باطل را حکمفرما کند ایستادگی کرد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه در جریان فتنه 88 نیز شاهد سوء استفاده از مقدسات بودیم افزود: در این جریان نیز برخی علیه جریان ولایت موضع‌گیری کردند و یا اینکه خود را پشت عکس امام راحل قرار دادند و مقابل ولایت موضع‌گیری کردند.

خاتمی خاطرنشان کرد: نشانه دیگری که در میان فتنه‌گران علاوه بر سوء استفاده از دین وجود دارد این است که آنها از وحدت مردمی نیز به صورت ابزاری و به نفع خود استفاده کنند که این مسئله را هم در صدر اسلام شاهد بودیم و هم در تاریخ معاصر در جریان بنی صدر آن را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: کاربست نسبت دروغ و تهمت کار ویژه مشترک دیگری است که در میان فتنه‌گران و منافقان وجود دارد و از طریق درصدد تخریب شخصیت و ترور شخصیتی هستند. در جریان شهادت مظلومانه شهید بهشتی نیز شاهد این مسئله بودیم که ایشان همواره در آماج شایعات و تهمت‌ها از سوی بنی صدر بود.

انتهای پیام/ب

صحبت های آیت الله سیداحمد خاتمی در مشهد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوءاستفاده از مقدسات و وحدت مردمی کار ویژه مشترک فتنه‌گران است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..