تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Empire Warriors TD: Defense Battle (Tower Defense) v0.4.3

آیا از طرفداران سبک‌های بازی دفاعی و استراتژی بی‌درنگ هستید؟ اگر این طور است پس Empire Warriors TD: Defense Battle (Tower Defense) (Unreleased) همان بازی‌ای است که همیشه به دنبالش بوده‌اید. در این بازی سبک دفاع از قلعه شما با گرافیک دو‌بعدی شگفت‌زده خواهید شد که ویژگی‌های سبک‌های نقش‌آفرینی و جنگی را ترکیب می‌کند تا چالش‌های حماسی و لحظات بامزه را به شما ارائه نماید.

این بازی دفاعی در یک قاره فانتزی اتفاق می‌افتد، که نام آن آیوریا می‌باشد. در این قاره نژادهای گوناگونی زندگی می‌کنند که شامل انسانها، الف‌ها، کوتوله‌ها، اورک‌ها، ترول‌ها، گابلین‌ها، هیولاها و موجودات افسانه‌ای دیگر می‌باشند. به هر سرزمینی که وارد می‌شوید، هر نبردی که شرکت می‌کنید، هر قلعه‌ای که می‌سازید یک تاریخ پشت خود دارد. آیا می‌خواهید داستانش را بدانید؟ همین حالا به بازی ملحق شوید!

بهترین استراتژی خود را اجرا کنید و در هر مأموریت لیگ‌های خود را مستحکم نمایید. هریک از برج‌ها دارای ویژگی‌های مخصوص به خود می‌باشند. حالت‌های مختلف گیم‌پلی در این بازی از آسان تا دشوار وجود دارند و همچنین در حالت بی‌نهایت می‌توانید از چالش‌های بی‌پایان لذت ببرید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Empire Warriors TD: Defense Battle (Tower Defense) v0.4.3»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..