تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سکوت عجیب کاپیتان پرسپولیس در خصوص مجادله کی‌روش و برانکو/ حسینی هنوز امیدوار است

بعد از حمله عجیب و بی سابقه کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به برانکو سرمربی پرسپولیس، بازیکنان این تیم با انتشار عکسی از برانکو در صفحه شخصی خود به نوعی حمایت خود را از این مربی کروات اعلام کردند.

در این بین بازیکنی مثل سید جلال حسینی که کاپیتان پرسپولیس است و چند روز قبل از اعزام تیم ملی به روسیه از این تیم خط خورد هیچ واکنشی به این مساله نداشته و تا لحظه انتشار این خبر حمایتی از برانکو در مقابل کی روش نکرده است.

این در حالی است که شنیده می شود حسینی موافق حمایت اینستاگرامی بازیکنان از برانکو بوده اما جالب اینجاست که خود او فعلا هیچ اقدامی در این باره نکرده است!

با ادامه حضور کی روش در تیم ملی احتمال غیبت حسینی در جام ملت‌ها نیز وجود دارد با این حال به نظر می رسد او امید کمی به دعوت دوباره به تیم ملی دارد!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سکوت عجیب کاپیتان پرسپولیس در خصوص مجادله کی‌روش و برانکو/ حسینی هنوز امیدوار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..