تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بی توجهی کودک به مادر، نیاز به مشاوره است؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: مدتی است که متوجه شرایطی در فرزند پسرم شدم که به شدت من رو مستاصل کرده.پسر ١٩ ماهه ای دارم که نسبت به من کاملا بی توجه است به طوریکه حتی عبارت "ماما"را به زبان هم نمی اورد و بابا را همش صدا می کند صبح ها اگر کنار من هم از خواب بیدار شود بی توجه به من به دنبال پدرش می گردد.زمانیکه از سر کار به منزل بر می گردم و پسرم را بغل می کنم همیشه مرا چنگ یا کتک می زند تا او را رها کنم ولی تا ورود همسرم بغل او رفته و مدام او را می بوسد. اگر پدرش هم به او بی توجهی کند به نوعی توجه او را به خودش جلب می کند اطرافیان دلیل این کار را شاغل بودن من می دانند ولی از آنجا که همسرم هم ماموریت کاری طولانی مدت می رود به نظرم این نمی تواند دلیل این باشد. خواهشمندم من رو راهنمایی کنید آیا این رفتار فرزندم طبیعی است یا بهتر است به مشاور مراجعه کنم 

 

پاسخ دکتر عباس شکری، متخصص اطفال:

دوست عزیز به نظر نمی رسد کودک شما دچار مشکلی باشد.توصیه می شود اوقات فراغت بیشتری را با کودک خود صرف کنید. سعی کنید کم کم و به تدریج وقت بیشتری را با فرزند خود بگذرانید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بی توجهی کودک به مادر، نیاز به مشاوره است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..