تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجتمع کارگاهی رشته های مختلف آبگینه در تهران راه اندازی می شود

در پی طرح احداث کلونی های صنایع دستی و پیرو تفاهم نامه ای بین شهرداری منطقه 9 و اداره کل میراث فرهنگی استان تهران طرح احداث مجتمع های کارگاهی رشته های مختلف آبگینه برگزار شد.

محمد انشایی معاون صنایع دستی این اداره کل، با اعلام این خبر گفت: «با هدف اجرای کارگاه های نمونه و استاندارد برای تولیدات علمی و آموزشی مجتمع کارگاهی رشته های مختلف آبگینه اعم از شیشه گری سنتی (فوتی) تراش شیشه، نقاشی روی شیشه، هم جوشی شیشه (فیوزینگ) و شیشه حرارت مستقیم راه اندازی می شود.»

این مجتمع در فضایی بالغ بر 3 هزار متر مربع شامل بخش های اداری و بازاریابی، فضای سبز، پارکینگ، فروشگاه و بسته بندی علاوه بر کارگاه ها خواهد بود.

زمان احداث تا بهره برداری توسط کارشناسان و اساتید معماری، هنری و صنایع دستی نظارت و اجرا می شود تا در مراحل طراحی و زیر ساخت از المان های ایرانی و اسلامی و مطابق با استانداردهای روز دنیا پیش می رود.

این طرح تا پایان سال جاری به مرحله بهره برداری می رسد.

« دنیای سفر » این نوشته را از « میراث آریا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجتمع کارگاهی رشته های مختلف آبگینه در تهران راه اندازی می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..