تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت بیش از ۵۰۰ معترض به مواضع ضدمهاجرتی ترامپ بوسیله پلیس آمریکا

بازداشت بیش از ۵۰۰ معترض به مواضع ضدمهاجرتی ترامپ بوسیله پلیس آمریکابه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  رویترز، بیش از ۵۰۰ تن از فعالان و معترضان به سیاست‌های ضدمهاجرتی دولت ترامپ در اعترض به این مواضع یکی از ساختمان‌های مجلس سنای این کشور را اشغال کردند. معترضان که بیشتر آن‌ها را زنان تشکیل می‌دادند در اعترض به مواضع مهاجرتی دولت ترامپ شعار می دادند: «اینجا از مهاجران استقبال می‌کنیم».

آن‌ها همچنین شعار‌هایی علیه جداسازی کودکان مهاجران از والدینشان در مرز آمریکا سر دادند. پلیس کنگره آمریکا ۵۷۵ نفر از معترضان را بازداشت کرد. «پرامیلا جایاپال»، عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از ایالت واشنگتن، نیز در میان بازداشت‌شدگان است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت بیش از ۵۰۰ معترض به مواضع ضدمهاجرتی ترامپ بوسیله پلیس آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..