تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی اکشن West Gunfighter v1.7 – اندروید

بازی West Gunfighter توسط استودیو بازی سازی Candy Mobile در فروشگاه گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است. این بازی در سبک اکشن می باشد که توانسته با ۵ میلیون دانلود امتیاز ۴٫۶ از ۵٫۰ را در گوگل پلی ثبت کند. بازی West Gunfighter یک باز جهان آزاد بسیار جذاب برای اندروید است که با نصب آن می توانید به دنیایی وسترن – غرب وحشی وارد شده و به صورت آزادانه به گشت و گذار در بازی بپردازید. فعالیت های مختلف و متنوعی در هر گوشه برای شما در نظر گرفته شده است و می توانید ساعت ها مشغول شوید.

به عنوان یک پسر گاوچران (کابوی) یا دختر گاوچران (کاگرل) در بازی، باید ماموریت های مختلفی را انجام دهید، پاداش های مختلف را کسب کنید. با راهزن ها رقابت و یا مبارزه کنید وگنج های پنهان را کشف کنید و یا فقط سوار یک اسب شوید، در رستوران ها نوشیدنی بنوشید و از بازی لذت ببرید. شما می توانید در بازی با دشمنان مختلف خود دوئل کرده و طبق قوانین این نوع مبارزه، با آنها بجنگید. گرافیک بازی به صورت سه بعدی – ۳D و عالی طراحی شده است. شما برای اجرا این بازی به اندروید ۴٫۱ و بالاتر نیاز دارید.

West Gunfighter v1.7 Apk + Mod

بازی-west-gunfighter-اندروید

تغیرات نسخه v1.7 :

بهینه سازی اشکالات و رفع باگ ها .

اسکرین-شات-بازی-west-gunfighter اسکرین-شات-بازی-west-gunfighter اسکرین-شات-بازی-west-gunfighter info

Are you ready to take part in the #1 exciting 3D western adventure? Explore the open world in an Old West of kill-or-be-killed frontier as a western cowboy now! West Gunfighter is the game where Wild West is as real as it gets. Play as a cowboy or cowgirl, you’ll tackle missions, earn rewards, challenge & duel to take out bandits, and find hidden loot. Or you can just ride a horse, drink at saloons and enjoy the land’s beauty. It’s all your call!

Game Features:

– Customizable cowboy characters with dozens of clothes
– Hundreds of various activities in the game
– Different horses and weapons to help you on the journey

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی اکشن West Gunfighter v1.7 – اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..