تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولد نوزاد عجول سر جلسه کنکور مادر

رییس سازمان سنجش آموزش کشور از زایمان یکی از داوطلبان کنکور ۹۷ در حوزه امتحانی مریوان خبر داد و گفت: این سازمان به رسم یاد بود هدیه‌ای را به این کودک تقدیم خواهد کرد.

نوزادی که در جلسه کنکور متولد شد

دکتر ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور ضمن اعلام این‌ خبر، اظهار کرد: یکی از داوطلبان حوزه امتحانی مریوان در ساعات اولیه شروع آزمون با درد زایمان مواجه شد و نوزاد پسر خود را به دنیا آورد.

این داوطلب که همراه همسر خود در محل آزمون حضور یافت، در دقایق اولیه بعد از آغاز جلسه کنکور درد زایمانش شروع می شود و فقط توانسته بود به چند سوال عمومی آزمون پاسخ بدهد. در حال حاضر حال مادر و نوزاد مساعد است.

 رییس سازمان سنجش آموزش کشور تأکید کرد: این سازمان به رسم یادبود هدیه‌ای را به نوزاد تازه متولد شده کنکور ۹۷ تقدیم خواهد کرد.

این داوطلب می‌تواند در رشته‌های بدون آزمون و با تأثیر سوابق تحصیلی در رشته مورد علاقه خود ثبت نام و در دانشگاه تحصیل کند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولد نوزاد عجول سر جلسه کنکور مادر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..