تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جاده چالوس عصر امروز یک‌طرفه می‌شود

به گزارش شما نیوز ، right;">باشگاه خبرنگاران جوان: به منظور تسهیل در آمد و شد خودرو‌ها جاده چالوس از مرزن آباد به کرج ساعت ۱۷ امروز یکطرفه می‌شود.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ امروز از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

وی افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ امروز جمعه 8 تیرماه از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه می‌شود.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه آمد و شد همه تریلر‌ها در جاده هراز کماکان ممنوع است، گفت: رفت و آمد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز جمعه از جاده هراز و کرج – چالوس ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: رفت و آمد موتور سیکلت به جزء موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی تا ساعت ۶ روز شنبه ۹ تیر از جاده‌های کرج – چالوس، هراز، سوادکوه ممنوع است.

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جاده چالوس عصر امروز یک‌طرفه می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..