تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیت‌الله نوری همدانی: دولت با نظارت و اشراف دقیق با گرانی مقابله کند

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری ریاست جمهوری، حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی با اشاره به شرایط پیش آمده به دنبال مواضع جدید دولت آمریکا و خروج از برجام، فرمودند: وحدت رمز پیروزی و بقاء جمهوری اسلامی بوده و امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز داریم که رابطه بین مردم با نظام و مسئولین با یکدیگر نزدیک تر و صمیمی تر باشد.

این مرجع معظم تقلید، افزودند: باید در برابر دشمنان کینه توزی که با همه توان در برابر ما ایستاده‌اند و امروز خباثت و کینه‌توزی خود را بیش از هر زمان دیگری آشکار کرده‌اند، یکدل و یکصدا بایستیم و دشمن را از تأثیر دشمنی‌اش بر جمهوری اسلامی مأیوس و ناامید کنیم و به این واسطه مشت محکمی بر دهان آنها بکوبیم.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی با بیان اینکه "رئیس جمهور محترم فرزند حوزه و برخاسته از متن انقلاب هستند"، گفتند: از دولت می‌خواهم با توجه به ضرورت مراقبت از وضعیت معیشت و زندگی عامه مردم، با نظارت و اشراف دقیق با گرانی مقابله کند. 

ایشان همچنین تأکید کردند که مجموعه نظام، دولت و قوه قضاییه و سایر دستگاه‌ها باید با کسانی که در نظام اقتصادی اخلال می‌کنند، برخورد و آنان را مجازات کند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری نیز در این دیدار با ابلاغ سلام دکتر روحانی، گفت: دولت آمریکا پس از خروج از برجام در حال تلاش برای همراه کردن کشورهای دیگر برای اعمال فشار علیه ایران به هر قیمتی است و طبیعی است که به هر حال فشارهای آمریکا تأثیراتی بر روی اقتصاد ایران خواهد گذاشت.

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری افزود: دولت تمام تلاش خود را بکار گرفته تا فشارهای آمریکا بر معیشت مردم تاثیری نداشته باشد.

دکتر واعظی اظهار داشت: با وجود آنکه وضعیت درآمدی و مجموع وضعیت اقتصادی کشور، در سه ماهه نخست امسال نسبت به زمان مشابه پارسال، بهتر است، اما متأسفانه عده‌ای با سوء استفاده از فضای بوجود آمده، نگرانی‌هایی را برای مردم ایجاد کردند که دولت تلاش دارد این التهابات گذرا را نیز مدیریت و کنترل کند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری تصریح کرد: متأسفانه از سوی دیگر برخی در این وضعیت به دنبال تسویه حساب با دولت هستند ، اما منطق حکم می‌کند، زمانی که دشمن کلیت نظام را هدف قرار داده است، اختلافات را کنار گذاشته و به دنبال تسویه حساب نباشیم، بلکه همه دست به دست هم داده و با وحدت، تحت امر رهبری معظم انقلاب به دنبال حل مشکلات باشیم.

دکتر واعظی  با اشاره به برگزاری جلسه هفتگی مشترک سران و مسئولان سه قوه به دستور مقام معظم رهبری، خاطر نشان کرد: امیدوارم این یکدلی، صمیمیت و همکاری نزدیکی که بین سه قوه شکل گرفته به همه بخش‌های نظام، کشور و مردم سرایت کند، چرا که امروز بیش از هر زمان دیگری به افزایش امید و اعتماد مردم به نظام و دولت برای عبور موفق از مشکلات نیازمندیم.

انتهای پیام/

منبع خبر : tn.ai




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیت‌الله نوری همدانی: دولت با نظارت و اشراف دقیق با گرانی مقابله کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..