تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نحوه نشستن مگان مارکل در کنار ملکه انگلستان جنجال آفرید!

نحوه نشستن مگان مارکل همسر پرنس هری باعث شد کاربران در فضای مجازی از وی انتقاد کنند و این نوع نشستن را توهینی به ملکه قلمداد کنند .

شب گذشته در یک مراسم در کاخ باکینگهام نحوه نشستن مگان مارکل تازه عروس خاندان سلطنتی بریتانیا و همسر پرنس هری در کنار ملکه سوژه رسانه ها شد . شما در ادامه تصاویر جالب و جدیدی از این خانواده را خواهید دید.

نحوه نشستن مگان مارکل

در حالی که هنوز چند ماهی از ازدواج “مگان مارکل ، هنرپیشه آمریکایی و نوعروس خاندان سلطنتی انگلیس با هری نمی گذرد او شب گذشته در کاخ باکینگهام خبرساز شد.

نحوه نشستن مگان مارکلمگان مارکل

نحوه نشستن متفاوت این ملکه جوان از سوی طرفداران خاندان سلطنتی انگلیس که در کنار همسرش هری و ملکه انگلیس حضور داشت مورد انتقاد شدید قرار گرفت. طرفداران خاندان سلطنتی انگلیس نحوه نشستن مگان را اهانت و بی حرمتی به ملکه الیزابت دانستند.

نحوه نشستن مگان مارکلمگان مارکل

در تصویری که منتشر شده است مگان مارکل در حالی که یکی از پاهایش را روی پای دیگر انداخته است و پاهایش به یک سمت قرار دارد دیده می شود. این در حالی است که ملکه انگلیس و هری به همراه سایر مهمانانی که روی صندلی نشسته اند در یک وضعیت مشابه دیده می شوند. انداختن یک پا روی پای دیگر در خاندان سلطنتی انگلیس به ندرت دیده می شود.

نحوه نشستن مگان مارکلنحوه نشستن مگان مارکل در کنار ملکه

این عکس بلافاصله در شبکه های اجتماعی منتشر شد و با واکنش طرفداران خاندان سلطنتی انگلیس همراه بود.

نحوه نشستن مگان مارکلمگان مارکل و ملکه

یکی از طرفداران در اینستاگرام نوشت :
” ملکه جوان پاهایش را روی یکدیگر قرار داده! این بی احترامی به ملکه است. همه بانوان سلطنتی پاهای خود را کنار یکدیگر و روی زمین قرار می دادند.”

نحوه نشستن مگان مارکلمگان مارکل و پرنس هری

باشگاه خبرنگاران جوان – گردآوری گروه گوناگون نیک صالحی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نحوه نشستن مگان مارکل در کنار ملکه انگلستان جنجال آفرید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..