تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیستم اکران دیکتاتوری است

کریمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

سیستم اکران دیکتاتوری استمهدی کریمی تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با ارزیابی جشنواره کودک و نوجوان گفت: ما در ارکان اصلی نظام اداری، تصمیم گیری شب امتحانی عمل می کنیم در سنوات گذشته ثابت شده دغدغه های ما در میدان بحران حل می شود نه با برنامه ریزی، پس نباید توقع داشت جشنواره کودک و نوجوان فارغ از این جریان باشد.

وی افزود: اگر جشنواره کودک و نوجوان برای فعالان این بخش بالا و پایین داشته اما از نظر سیاست گذاری و نحوه برگزاری به نسبت دیگر رویدادها بهتر پیش رفته است.

این تهیه کننده بیان کرد: سینمای کودک در دنیا بیشتر از دیگر بخش ها افتخارآفرینی کرده اما همواره از بخش اکران محروم بوده است چون جشنواره برای اکران نمی تواند برنامه ریزی کند و فقط میدان رقابت را فراهم کرده است.

کریمی اظهار داشت: توقع نابجا و غلطی است که بخواهیم و بگوییم جشنواره کودک باید اکران را نیز تامین کند، در حال حاضر متولیان سینما نمی توانند در جریان اکران ورود کنند چون مقوله اکران با سیستم دیکتاتوری پیش می رود نه با تعامل و... ، پس نمی توان از جشنواره کودک انتظار اکران مناسب را داشت.

کریمی ادامه داد: سیستم اکران فقط روی اسکناس حکم می کند و اگر احیانا در برخی مواقع می بینیم سانس هایی به برخی فیلم ها می دهند برای فروکش سروصداها و اعتراض های احتمالی است پس در این میان چه انتظاری داریم جشنواره کودک بتواند به حوزه اکران ورود کند؟!

انتهای پیام/

انتقاد تهیه کننده سینما از وضعیت اکران در سینما



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیستم اکران دیکتاتوری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..