تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زوج قاتلی که پرستار فرزندشان را روی آتش کباب کردند +تصاویر

ناگفته های زوج قاتل که پرستار فرزندشان روی آتش کباب کردند+تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پرستار نگون بختی که برای نگهداری از فرزند خردسال یک خانواده فرانسوی تبار ساکن لندن وارد منزل آنها شد نمی دانست که چه سرنوشت تلخی در انتظارش است.

صاحبان این خانه وسم مدونی کارمند سابق بانک و سابرینا کویدر بودند که به دنبال مطرح شدن فرضیه‌ای جنون آمیز از سوی مادر کودک، مبنی بر داشتن ارتباط پرستار بیچاره با خواننده ای معروف که سالها پیش از این خانواده سوء استفاده کرده بود، دختر جوان را به طرز فجیعی به قتل رساندند. پس از اینکه جسد سوفی لیونت 21 ساله در حیاط خانه این زوج کشف شد تحقیقاتی از سوی پلیس انجام گرفت و سرانجام زن و شوهر مذکور قتل پرستار پس از شکنجه وی اعتراف کردند.

به گفته آقای هیلیرد قاض دادگاه آنها ،پرستار جوان را آنقدر مورد ضرب و شتم دادند تا در نهایت زیر شکنجه های این زوج جان خود را از دست داد،پس از آن او را روی آتش کباب کردند و هنگام اعتراض همسایگان به بوی سوختگی گفتند در حال کباب کردن گوسفند هستیم.

ناگفته های زوج قاتل که پرستار فرزندشان روی آتش کباب کردند+تصاویر

سرانجام وکیل مدافع این زوج  که نتوانست برای نجاتشان از محاکمه برچسب دیوانگی به آنها بزند،با حکم حبس ابد از سوی قاضی برای موکل هایش مواجه شد و تنها شانس آنها این است که برای برخورداری از آزادی مشروط هم باید 30 سال را پشت میله های زندان بگذرانند.

ناگفته های زوج قاتل که پرستار فرزندشان روی آتش کباب کردند+تصاویر

بیشتر بخوانید:

اراذل و اوباش آمریکایی گلوی پسر ۱۵ ساله را شکافتند! +فیلم

انتهای پیام/

زوجی که پرستار فرزندشان را به آتش کشیدند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زوج قاتلی که پرستار فرزندشان را روی آتش کباب کردند +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..